To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η επόμενη μέρα

Η επόμενη μέρα

Γράφει ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

Σήμερα είναι η επόμενη μέρα. Τα αποτελέσματα των εκλογών είναι γνωστά· όποια κι αν είναι όμως, το μέλλον μας, το μέλλον του κλάδου της επικοινωνίας, θα είναι «αόρατον»!

Μας ξαναμπήκε μαζί με τη νέα χρονιά και ο «δηλητηριώδης» ειδικός φόρος τηλεόρασης, και η τροπολογία που μας κλείνει από το καλοκαίρι θα παραμείνει ανέγγιχτη!

Τα χειρότερα δεν είναι μόνο αυτά. Τα χειρότερα είναι ότι δεν υπάρχει εκτίμηση στη συμμετοχή του κλάδου μας στην αναπτυξιακή πορεία της χώρας. Θεωρούμαστε μόνο μια ιερή αγελάδα που όλοι μπορούν να την αρμέξουν: από τον κλάδο των δημοσιογράφων, που χρόνια τώρα πληρώνουμε το χαράτσι του Αγγελιόσημου, μέχρι και τα δημόσια έσοδα του κράτους που περιμένουν τον ειδικό φόρο για να σωθούν!

Να δούμε τώρα με τη νέα διάταξη όπου ο διαφημιζόμενος θα πληρώνει μόνος του τους φόρους, πόσοι θα πάνε να τους πληρώσουν. Κι εδώ θα είμαστε να γελάσουμε.

Όσο για τον κλάδο μας, είναι ευλογημένος, γιατί έχει στις τάξεις του τους πιο έξυπνους ανθρώπους, που έχουν μάθει να επιβιώνουν και σε πιο δύσκολες συνθήκες· άλλωστε τίποτα δεν είναι πιο καταστροφικό από το συμβιβασμό με την ήττα!

*** Από το τεύχος 869 του περιοδικού AdBusiness