To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η Warply μπαίνει δυναμικά στην Ινδία

Η Warply μπαίνει δυναμικά στην Ινδία
Η Warply μπαίνει δυναμικά στην Ινδία

Η Warply, η ελληνική start-up με εξειδίκευση στο Mobile Marketing και Mobile CRM, επεκτείνεται δυναμικά σε νέες αγορές στο εξωτερικό, με πρώτο σταθμό στην Ασία την αγορά της Ινδίας, όπου μόλις ξεκίνησε τη λειτουργία της, κάτω από την επωνυμία «ADBY».

Με το λανσάρισμα της «adby» η Warply εισέρχεται – πρώτη - στην ταχύτητα αναπτυσσόμενη αγορά της Ινδίας, παρέχοντας τη πλατφόρμα «Warply Engage 2.0» και όλες τις Mobile υπηρεσίες της.

Σημειώνεται ότι όλες οι κινήσεις ανάπτυξης και επέκτασης της Warply γίνονται με ίδια κεφάλαια, ενώ, για την τρέχουσα χρονιά, η εταιρεία επικεντρώνεται στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στις αγορές του εξωτερικού, με στόχο το 20% του συνολικού της τζίρου να έρχεται από εκεί.

Επιπρόσθετα, στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι και η αναβάθμιση των υπηρεσιών της μέσω της ενίσχυση του premium διαφημιστικού δικτύου της σε κινητά «Warply Ad Network», ενώ ειδικό βάρος δίνεται και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων με έμφαση στο κομμάτι των in-store analytics, τα mobile payments και στο data brokerage. 

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Γιάννης Δοξαράς, Founder και CEO της Warply: «Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι με την είσοδό μας στην αγορά της Ινδίας, όπου αποφασίσαμε να επεκταθούμε μετά από προσεκτική έρευνα. Αναλύσαμε αρκετές αγορές και καταλήξαμε στην Ινδία, μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη χώρα στο κομμάτι του mobile,  οι πωλήσεις των smartphones το 2014 διπλασιάστηκαν, αγγίζοντας τα 364 εκατομμύρια. Σημαντικό ρόλο στην απόφασή μας, έπαιξε επίσης και η ομάδα συνεργατών. Η στρατηγική μας ήταν να βρούμε μια δυνατή ομάδα συνεργατών εκεί, που να μας ενώνει το ίδιο όραμα και το πάθος για καινοτομία και στο πρόσωπο των Siddharth Puri  και Saurav Patnaik  το βρήκαμε αυτό και με το παραπάνω! Η “adby” είναι το αποτέλεσμα δουλείας μηνών και των δυο μας και πιστεύουμε ότι θα εξελιχθεί σύντομα σε ένα μεγάλο βήμα και μια ισχυρή θέση στην αγορά του Mobile της Ινδίας».