To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Με τη γλώσσα των αριθμών

Με τη γλώσσα των αριθμών

Μείωση στην εμπορική διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση, αλλά και αύξηση του μέσου rating διαφημιστικού διαλείμματος ανά περιπτώσεις προκύπτουν από τα στοιχεία της ανάλυσης του εγχώριου τηλεοπτικού διαφημιστικού περιβάλλοντος που διενήργησε για λογαριασμό του ΣΔΕ η Carat.

Η πτώση του 2009

Αναλυτικότερα, η εμπορική διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση κατέγραψε μείωση της τάξεως του -18% το 2009 συγκριτικά με το 2008. Στους 5 ιδιωτικούς σταθμούς η πτώση αυτή υπολογίζεται στο -16%, ενώ τα κρατικά κανάλια βίωσαν πολύ μεγαλύτερη μείωση, η οποία εκτιμάται πως άγγιξε το -46%. Το μέσο rating διαφημιστικού διαλείμματος αυξήθηκε κατά 11% στις γυναίκες 25-44 και στους ενήλικες 15-44 και 7% στους άντρες 25-44.
Από την άλλη το Cost/GRP (1’’) κατέγραψε μείωση -13% στις γυναίκες 25-44, -14% στους άντρες 25-44 και στους ενήλικες 15-44.

Δεκέμβριος 2008 vs Δεκέμβριος 2009

Συγκριτικά με το Δεκέμβριο του 2008 και το Δεκέμβρη του 2009 η εμπορική διαφημιστική δαπάνη συνολικά στην τηλεόραση μειώθηκε κατά -8%. Αναλυτικότερα, μιλάμε για κάμψη 8% στα 5 ιδιωτικά κανάλια και αύξηση ύψους 3% στα κρατικά. Όσον αφορά στο μέσο rating διαφημιστικού διαλείμματος αυξήθηκε κατά 5% στους άντρες 25-44 και στα ίδια επίπεδα στις γυναίκες 25-44 και στους ενήλικες 15-44. Το δε Cost/GRP (1’’) αυξήθηκε 4% στις γυναίκες 25-44 και στους ενήλικες 15-44 και 2% στους Άντρες 25-44.

Ο Ιανουάριος

Αρκετά διαφορετική, όμως, φαίνεται πως ήταν η εικόνα το φετινό Ιανουάριο. Συγκεκριμένα, το διάστημα 1-21 Ιανουαρίου 2010 (συγκριτικά με το διάστημα 1-21 Ιανουαρίου 2009) η συνολική εμπορική διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση αυξήθηκε κατά 2,5%. Βέβαια, το μέγεθος αυτό αντιστοιχεί μεν σε αύξηση 5% στα ιδιωτικά κανάλια αλλά σε πτώση 44% στα κρατικά. Το δε μέσο rating διαφημιστικού διαλείμματος μειώθηκε κατά 8% στις γυναίκες 25-44 και στους ενήλικες 15-44 και 5% στους άντρες 25-44. Τέλος, το δε Cost/GRP (1’’) αυξήθηκε κατά 18% στις γυναίκες 25-44, 15% στους Άντρες 25-44 και 19% στους ενήλικες 15-44.


 

 

 

 

ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ ΑΝΑ Τ/Ο ΣΤΑΘΜΟ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2009 vs ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2008
ΧΡΟΝΙΚΗ ΖΩΝΗ : 02:00 - 25:59

Τ/Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
2008 (χιλ. ευρώ)
%
2009 (χιλ. ευρώ)
 %
Διαφορά (%)
MEGA 245 710.00 31.40% 203 501.00 31.50% -17.20%
ANT1 151 753.00 19.40% 139 377.00 21.60% -8.20%
STAR 131 501.00 16.80% 111 281.00 17.20% -15.40%
ALPHA 121 508.00 15.50% 92 749.00 14.40% -23.70%
  84 915.00 10.80% 73 721.00 11.40% -13.20%
ΥΠΟΣΥΝΟΛΟ 735 387.00 93.90% 620 629.00 96.00% -15.60%
ET1/NET/ET3 47 595.00 6.10% 25 548.00 4.00% -46.30%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 782 982.00 100.00% 646 177.00 100.00% -17.50%