To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr
Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Μέσα Οκτώβρη κι είμαστε στην αναμονή  της επίσημης έναρξης της νέας διαφημιστικής σεζόν χωρίς πολλά σπουδαία λανσαρίσματα και συζητήσεις on line.

•    Η ιδέα για το poll Athens Voice vs. Lifo μας βασάνιζε εδώ και καιρό, παρακολουθώντας την δραστηριότητα των δύο μέσων στα κοινωνικά δίκτυα και τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνονται οι φίλοι τους σε αυτήν. Ήμασταν σίγουροι ότι  υπάρχει μεγάλη μερίδα του κοινού που προτιμάει με πάθος ή την Athens Voice  ή την Lifo και θέλαμε να δούμε πως αυτό θα καταγραφεί στο poll.Οι ερωτήσεις ήταν δύο και απλές:
1.Ποιό free press αγαπάτε πιο πολύ
2.Ποιό free press κάνει καλύτερο παιχνίδι στα κοινωνικά δίκτυα

Και στις δύο ερωτήσεις υπήρχαν τρείς επιλογές:
1.    Athens Voice
2.    Lifo
3.    Άλλο


Το ερώτημα για το poll τέθηκε την Παρασκευή, την ίδια χρονική στιγμή από τις σελίδες των Timeliners σε Facebook, Twitter, Google+, έγινε share την ίδια στιγμή από τα accounts των @athensbynite και @sotomi στα ίδια δίκτυα  και το ανέβασε αργότερα μέσα στην ημέρα στη σελίδα του στο Facebook το advertising.gr.

Να σημειώσουμε ότι στα posts του Facebook έγιναν tagged τα official accounts των δύο μέσων. Το ίδιο συνέβη σε επαναληπτικό post στο Twitter.

To ενδιαφέρον βρίσκεται όχι μόνο στα αποτελέσματα αλλά στο πως εξελίχθηκε η ψηφοφορία. Στο δεύτερο ερώτημα περί του ποιο free press κάνει καλύτερο παιχνίδι στα κοινωνικά δίκτυα προηγήθηκε  από την αρχή και με μεγάλη διαφορά το ένα από τα δύο μέσα. Η εικόνα που αποτυπώνεται στο τελικό αποτέλεσμα ήταν η ίδια από την αρχή της ψηφοφορίας.

Στο πρώτο ερώτημα, αυτό το περί της αγάπης, η εικόνα ήταν διαφορετική ξεκινώντας με μάχη στήθος με στήθος ανάμεσα στα δύο μέσα και στην πορεία με το ένα να προηγείται με μικρή διαφορά.
Kαι τότε το απόγευμα της Παρασκευής λαμβάνουμε αυτό:

\"\"

Τα πολύ γρήγορα αντανακλαστικά του μέσου  στα posts μας το οδήγησαν  στο κάλεσμα των fans του να ψηφίσουν γι αυτό (oops, ξέχασε τελείως να μας αναφέρει???)  και στα τελικά αποτελέσματα του poll που μπορείτε να δείτε εδώ.

Αγαπάμε  κι εμείς πολύ και Athens Voice και Lifo αλλά δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε το σχόλιο ενός φίλου μας που δεν πρόλαβε να ψηφίσει το αγαπημένο του Free Press (και που φωτογραφίζει την αγάπη που κι εμείς είδαμε για την ATHENS VOICE κατά την εξέλιξη του poll). Λέει λοιπόν ο @Dimitris Zografos: \"Ήθελα να ψηφίσω  Athens  Voice τόσο πολύ. 20 κλικ θα έκανα, με δύναμη κιόλας. Δεν πειράζει, θα το κάνω tattoo’’.

•    Για πρώτη φορά στην ιστορία του το CHANEL 5 θα βάλει άνδρα να το διαφημίσει. ΤΟΝ άνδρα για την ακρίβεια. Το μάθαμε από την @CSARELL A στο twitter. Μετά τις Coco Chanel, Catherine Deneuve, Nicole Kidman and Audrey Tautou, η CHANEL θέλοντας να σπάσει την παράδοση επέλεξε ‘’έναν άνδρα  η ομορφιά, το ταλέντο και η δημοφιλία του σε παγκόσμιο επίπεδο είναι αδιαμφισβήτητες’’.

Κυρίες και κύριοι το νέο μοντέλο της καμπάνιας της CHANEL , είναι φυσικά ο BRAD PITT και δείτε εδώ μία φωτογραφία από τα γυρίσματα της ταινίας ενώ σε αυτό το link μπορείτε να απολαύσετε περισσότερες πληροφορίες.

\"\" 

•    Σφήνα: Τι γίνεται με τα QR codes? Μπήκαν για τα καλά στη ζωή μας αλλά θα μπορούσαν να μπουν και καλύτερα. Μας  ερέθισαν την φαντασία κάποιες ιδέες που διαβάσαμε εδώ  και σκεφτήκαμε να τις μοιραστούμε μαζί σας.
•    Ο αστικός μύθος της ελληνικής  τουιτερόσφαιρας: Τις διαφημίσεις των Jumbo τις γράφει ο ιδιοκτήτης τους:p
•    Έγινε ένα ‘θεματάκι’  το Σ/Κ με το Athens Daily Secret , τα εισιτήρια που έδινε για το TEDx Athens  και τον τρόπο που χειρίστηκε παράπονο αναγνώστη του κι ο οποίος έτυχε να είναι ένας από εμάς, η  @Eleni Miliou. Αν το χάσατε διαβάστε εδώ το υποδειγματικό κείμενο που ανέβασε στο posterous σε σχέση με τον τρόπο που  πρέπει  να εξυπηρετούμε τους πελάτες. Respect!
•    Tα TOTAL έχασαν την πρώτη θέση στην Αμερική. Αυτό δημιούργησε αρκετή συζήτηση στο Facebook με αφορμή το άρθρο του Al Ries στο Adage.com ΄How Fage lost the Greek-Yogurt war’.
Εσείς τι πιστεύετε; Έχει δίκιο ο αρθρογράφος; Ήταν λάθος η στρατηγική της ΦΑΓΕ στην Αμερική, θα δούλευε καλύτερα κάτι στο μοντέλο της Barilla;

Για να σχηματίσετε καλύτερη γνώμη δείτε το κανάλι του μεγάλου ανταγωνιστή της ΦΑΓΕ στην Αμερική CHOMPANI (ναι, Τσοπάνης, μάρκα που ανήκει σε Τούρκο επιχειρηματία) και μετά δείτε και αυτό της ΦΑΓΕ . Τι λείπει από το πακέτο που προσφέρει η ΦΑΓΕ και το έχει το πακέτο του CHOMPANI ;Μάλλον αυτό για το οποίο θα θέλει κάποιος να αγοράσει Ελληνικό γιαούρτι, ε; Τα σχόλια δικά σας.

Και κάπως έτσι φιλοσοφικά κλείνουμε ευχόμενοι καλή, δημιουργική εβδομάδα σε όλους.