To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: Ακούει κανείς; Και ακούει και μιλάει

#Timeliners_ads: Ακούει κανείς; Και ακούει και μιλάει
#Timeliners_ads: Ακούει κανείς; Και ακούει και μιλάει

•    30.000 fans έπιασε το travelplanet24.com στη σελίδα του στο facebook και το χάρηκε κι υποσχέθηκε εκπλήξεις. Εμείς το μάθαμε από το Twitter account του, του ευχηθήκαμε να τους κάνει 100.000 και του ζητήσαμε να μας ενημερώσει για τις εκπλήξεις. Και –WOW- η ΄μάρκα’ απάντησε και πιάσαμε τον διάλογο κι ανταλλάξαμε φιλοφρονήσεις κι όλα αυτά που μπορεί να συμβούν ανάμεσα σε δυό ανθρώπους που μιλάνε. Μας πιάνετε?

\"\"

•    Η @athensbynite ακόμα περιμένει μια καλημέρα από την @lactafilms. Ή τα φιλμ δεν μιλάνε?

•    Μετά μάθαμε για την nestmedia.gr

\"\"
 
Είχαμε καλεσμένο στην εκπομπή τον Θοδωρή Γεωργακόπουλο και μας μίλησε για αυτό. Τώρα γιατί το λέμε κι εδώ? Γιατί – και το έχουμε ξαναγράψει- εκεί πάει το πράγμα, στο περιεχόμενο και γιατί υπάρχουν και πολλοί άνθρωποι εκεί έξω που και ξέρουν να το παράγουν και θέλουν να το κάνουν καλά και εκατομμύρια άλλοι που θέλουν να το διαβάσουν, μάθουν, δουν, μοιραστούν φτιαγμένο από τα χεράκια τους και ήρθε η ώρα να το δούμε από την αρχή όλο αυτό και το πώς μιλάνε οι μάρκες με τους ανθρώπους. Ε?
•    Από το ένα στο άλλο πηδάει το μυαλό μας και ‘’τσα?’’ να και το Instagram For Business
Θα μου πεις, μα πόσους Έλληνες έχει μέσα, γιατί να πάμε και σε αυτό, πως θα αποδείξουμε την αποτελεσματικότητά του κι όλα αυτά που συνήθως ταλανίζουν έναν σπουδαίο διαφημιστή κι έναν σπουδαίο πελάτη. In the meanwhile στο instagram

80 million+ Registered Users
4 billion+ Photos Uploaded
5 million+ Photos per Day
575 Likes per Second
81 Comments Per Second

Και λέμε εμείς τώρα, βάλτε αυτά τα νούμερα, σκεφτείτε για παράδειγμα το πρώτο άρθρο του προηγούμενου link (αυτό για την κουζίνα) και μετά σκεφτείτε όλες αυτές τις μάρκες και τα προϊόντα που έχουμε τρελαθεί να επικοινωνούμε σαν Ελληνικά και.. do the math
BTW κι ελπίζουμε να κάνουμε λάθος αλλά το μόνο που βρήκαμε από τον κατεξοχήν διαφημιζόμενο που έπρεπε να είναι με τα μπούνια μέσα στο instagram βρήκαμε αυτό

\"\"

•    Μας αρέσει ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνεί η OgilvyOne με το κοινό της γιατί μας δίνει γνώση, περιεχόμενο που μετράει κι έμπνευση. Κάντε το καλύτερα αν διαφωνείτε

\"\"
 
(κλικ στη φωτό για να διαβάσετε τα σχετικά)
•    Η Lifo αγαπάει τις διαφημίσεις κι έχει αρχίσει και δημοσιεύει αρκετά συχνά κάποιες από αυτές. Τσεκάρετε το γούστο της εδώ
•    Υπάρχουν  και για το linkedin επιφυλάξεις?

\"\"
 
Διαβάστε όλα τα σχετικά για την διαφήμιση στο Linkedin εδώ
•    Άλλο ψάχναμε κι άλλο βρήκαμε. Αυτό είναι το επίσημο κανάλι της NIKE HELLAS στο YouTube?

\"\"
 
•    Θα κλείσουμε με το καλύτερο. Τάσεις 2013. Αν δεν έχει έρθει το τέλος του κόσμου.

Αν έρθει σας φιλάμε γλυκά και σας ευχαριστούμε που μας διαβάζατε.
Αν δεν έρθει, και πάλι σας φιλάμε γλυκά, θα τα πούμε με τον καινούριο χρόνο και να περάσετε καλά στις γιορτές με όλους όσους αγαπάτε.

Μέχρι τότε ας ξαναδούμε την κατά τη γνώμη των timelines μας  καλύτερη ελληνική διαφήμιση του 2012

Καλές Γιορτές και Καλή Χρονιά νάχουμε. Και μόνο αγάπη και μουσικές