To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: kudos στα @ABVassilopoulos

#Timeliners_ads: kudos στα @ABVassilopoulos
#Timeliners_ads: kudos στα @ABVassilopoulos

Η αφορμή υπήρξε η εκπομπή της περασμένης Κυριακής το βράδυ \"Ελεύθερος Σκοπευτής\" στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ με καλεσμένους του Γ. Τράγκα εκπροσώπους της ΧΑ σε κρεσέντο φασιστικών και ρατσιστικών μηνυμάτων.

Ως είθισται σε όλες τις εκπομπές του prime time υπήρχε αρκετή διαφήμιση από πολλούς μεγάλους διαφημιζόμενους και εμφανίστηκαν κι οι γνωστές \"κάρτες χορηγών\".

Η συζήτηση για την εκπομπή ήταν έντονη στα δύο βασικά κοινωνικά δίκτυα και συνεχίστηκε και τις επόμενες μέρες.  Κι εδώ, να το τι διαφορετικό συνέβη:

Την επόμενη μέρα ο @stratosathens ανεβάζει post που μας θυμίζει ότι στην Αμερική αντίστοιχες εκπομπές μποϋκοτάρονται από μεγάλους διαφημιζόμενους. Εδώ μπορείτε να δείτε το post του και κλικάροντας στην φωτό να οδηγηθείτε στο σχετικό άρθρο που μας λέει τι έγινε σε αντίστοιχη περίπτωση στην Αμερική.

\"\"

Από την άλλη το @ypopto_mousi ξεκινάει με βάση το blog του και μέσω twitter – κυρίως – μία εξαιρετική καμπάνια  που στόχο της έχει να ευαισθητοποιήσει και παροτρύνει τους διαφημιζόμενους που διαφημίστηκαν κατά την διάρκεια της εκπομπής να πάρουν θέση, να διαμαρτυρηθούν, να μποϋκοτάρουν, να βοηθήσουν δηλαδή να μην ξαναδούμε τέτοιες εκπομπές αποσύροντας τις διαφημίσεις τους από την εκπομπή.  Καλεί τους πολίτες να στείλουν e-mails στους διαφημιζόμενους – δημοσιεύει μάλιστα στο blog τα e-mails τους ζητώντας τους να πάρουν θέση.

Δείτε το σχετικό post με τίτλο \"Αγαπητοί Διαφημιζόμενοι\" εδώ

Τα mails αρχίζουν να πηγαίνουν στις εταιρείες ενώ η καμπάνια αποκτά το δικό της visual και το δικό της hashtag. To hashtag είναι το #xa_advertising και το εικαστικό - ευφυής δημιουργία του συνάδερφου @MindThe_Gab - είναι αυτό:

\"\"
 
H συζήτηση άναψε κυριολεκτικά στο twitter, ενώ αρχίζουν να φτάνουν και να δημοσιεύονται στο blog οι απαντήσεις των διαφημιζομένων, που όλες λίγο πολύ περιγράφουν την πραγματικότητα, δηλαδή ότι δεν επιλέγουν με βάση το περιεχόμενο των εκπομπών και ότι δεν ήταν ενήμερες για το περιεχόμενο της συγκεκριμένης. Απάντησαν οι περισσότερες.

Δείτε την εξέλιξη της καμπάνιας και τις απαντήσεις  των διαφημιζομένων στα παρακάτω links

•    Αποτελέσματα 1ης  μέρας
•    Αποτελέσματα 2ης μέρας
•    Αποτελέσματα 3ης μέρας

Πολύς κόσμος συμμετείχε ενεργά στην διάδοση της καμπάνιας . Αρκετοί σχολίασαν πως τίποτα δεν θα αλλάξει. Κάποιοι είπαν  πως αν δεν προσπαθήσεις όντως τίποτα δεν αλλάζει.
Και τότε μία εταιρεία, τα ΑΒ VASSILOPOULOS  απαντάει ευθέως παίρνοντας θέση μέσω του λογαριασμού της στο twitter.  

\"\"

Αυτό ακριβώς είναι και το ζουμί του σημερινού άρθρου μας.  Τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν την δύναμη  στους πολίτες να μιλήσουν, να ακουστούν, να ζητήσουν και τελικά να αλλάξουν τα πράγματα.

Από την άλλη, οι εταιρείες που βρίσκονται σε αυτά, όταν \"ακούνε\" και \"μιλάνε\" κερδίζουν όσα καμία πληρωμένη καμπάνια  στα ΜΜΕ δεν μπορεί να τους δώσει πίσω.

Αξίζει να δείτε όλα όσα γράφτηκαν στο twitter στο hashtag  #xa_advertising εδώ

Και αξίζει ένα μεγάλο μπράβο σε όποιον συνάδερφο είχε το θάρρος και την αμεσότητα  να κινητοποιήσει  τα ΑΒ προς την σωστή κατεύθυνση – άψογη η απάντηση μέσω  twitter -κι ένα ακόμα μεγαλύτερο  μπράβο στα ΑΒ που το τόλμησαν.

Tweets σαν αυτό που ακολούθησαν μετά αξίζουν πολλά… καλάθια

\"\"
 
•    Από την άλλη μεριά της θάλασσας τώρα, το Facebook έβγαλε τηλεοπτική διαφήμιση με κατσίκα για να λανσάρει το Facebook Home (κλικ στη φωτό)

\"\"
 
Κλείνουμε με blast from the past- vintage Ελληνικές διαφημίσεις που μας έστειλε ο @Dimitris Zografos. Δείτε τις εδώ

Nα είστε καλά, να μας διαβάζετε και να θυμάστε ότι \"content and context it is\". Tο περιεχόμενο και το περιβάλλον στο οποίο το τοποθετούμε μετράνε πολύ περισσότερο ακόμα κι από το φτηνότερο CPR όλου του κόσμου – δεν το λέμε εμείς, μας το είπαν πολλοί ομιλητές στο Social Media Conference που πήγαμε (κι έχουν δίκιο).