To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Tρόποι για να αυξήσετε την αξιοπιστία σας

Tρόποι για να αυξήσετε την αξιοπιστία σας

Σύμφωνα με τον κ. Randall Murphy, Πρόεδρο της εταιρείας Acclivius, η οποία και ειδικεύεται στην εκπαίδευση στελεχών, υπάρχουν 6 βασικές αρχές τις οποίες μπορούμε να ακολουθήσουμε για να αυξήσουμε την αξιοπιστία μας.

1. Να είστε αυθεντικοί.

Έχουν παρέλθει οι εποχές που οι πελάτες εντυπωσιάζονταν από τον τίτλο ή την εμφάνιση του ατόμου με το οποίο συνομιλούσαν. Δεν χρειάζεται να εντυπωσιάσετε κανένα πλέον, χρειάζεται να είστε χρήσιμος.

2. Η γνώση είναι δύναμη.

Να γνωρίζεται σε απόλυτο βαθμό τι ακριβώς προσφέρουν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες της εταιρείας σας στους πελάτες. Μόνο έτσι θα είστε απόλυτα προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσετε πιθανές παράλογες απαιτήσεις των πελατών σας, αλλά και σε θέση να προβάλετε την πραγματική αξία των υπηρεσιών σας.

3. Ιδέες με βάση τη γνώση και την ανάλυση.

Είναι βέβαιο πως οι καινοτόμες ιδέες προσθέτουν αξιοπιστία. Να θυμάστε πάντοτε πως οι ιδέες που βασίζονται στη γνώση και την έρευνα είναι ιδέες χρήσιμες και αξιόλογες.

4. Να ακούτε με προσήλωση, να σκέφτεστε με προσοχή, να απαντάτε με λογική.

Άνθρωποι με αξιοπιστία δεν χρειάζεται να αποδεικνύουν διαρκώς την αξία τους. Δώστε πάντοτε βάση σε όσα σας λένε οι πελάτες και οι συνεργάτες σας, σκεφθείτε τα πολύ καλά και εάν υπάρχει λόγος δώστε απαντήσεις.

5. Ποτέ μην συμπεριφέρεστε με «εμπορικό» τρόπο.

Τη στιγμή που ο πελάτης-συνεργάτης σας, αντιληφθεί πως για εσάς αντιπροσωπεύει ακόμη μία πώληση έχετε χάσει αυτόματα την αξιοπιστία σας, στα μάτια του.

6. Προτιμήστε το ρόλο του καταλύτη από αυτόν του ήρωα.

Οι πελάτες σας απαιτούν και χρειάζονται λύσεις. Αποκρυσταλλώστε για αυτούς το πρόβλημα και τη λύση του και αφήστε στους ίδιους τη δόξα του «ήρωα». Κάνοντας έναν συνεργάτη σας «ήρωα» σας αποφέρει τεράστια αξιοπιστία.