To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Vivartia…

Vivartia…
Μεγάλο ενδιαφέρον θα έχουν οι αλλαγές που τυχόν θα υπάρξουν σε marketing και επικοινωνία, μετά την απορρόφηση των (εταιρειών) La Pasteria και Everest από την Goody’s. Είναι ξεκάθαρο όμως πως σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε για κατάργηση σημάτων… Απλά για ενοποίηση δομών, καθώς σε καμία περίπτωση δεν είναι πρόθεση του CVC και της Vivartia να καταργηθούν brands… Πρόκειται για κίνηση διοικητικού εξορθολογισμού, με στόχο περισσότερες και μεγαλύτερες συνέργειες και οικονομίες κλίμακος. Με τη συγχώνευση αναμένεται να δημιουργηθεί ένα ισχυρό σχήμα, ενισχυμένο τόσο σε επίπεδο οικονομικών στοιχείων όσο και σε επίπεδο ανθρωπίνων πόρων, και θα αξιοποιηθούν στον μέγιστο δυνατό βαθμό τα περιουσιακά στοιχεία των συγχωνευόμενων εταιρειών. Καμία μεταβολή όμως δεν θα υπάρξει στα brands..