To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WIZZARD & RMI αναδεικνύουν τα FAMOUS BRANDS

WIZZARD & RMI αναδεικνύουν τα FAMOUS BRANDS
WIZZARD & RMI αναδεικνύουν τα FAMOUS BRANDS

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο Πέτρος Κωνσταντινίδης, Πρόεδρος του RMI (Reputation Management Institute Ελλάδας), ξεκίνησε η  έρευνα FAMOUS BRANDS 2013, που αποτελεί έναν από τις βασικούς θεσμούς στο χώρο του marketing & επικοινωνίας στην Ελλάδα.

Ο κ. Κωνσταντινίδης δήλωσε: «Η έρευνα FAMOUS BRANDS, που πραγματοποιείται για 9η χρονιά και με τη συνεργασία της Κας Έλενας Μαθιού – CEO της Wizzard και με την υποστήριξη της Hill+Knowlton Strategies Αθήνας, γίνεται σε μια περίοδο που σχεδόν έχει χαθεί η εμπιστοσύνη της κοινής γνώμης προς τα πάντα».
   
Στόχος του θεσμού είναι να αναδείξει και φέτος τις μάρκες που κατέχουν την καλύτερη φήμη και εμπιστοσύνη σε 35 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα. Το βασικό επιστημονικό πλεονέκτημα της έρευνας  FAMOUS BRANDS είναι ότι στο επίκεντρό της βρίσκονται οι ίδιοι οι καταναλωτές, οι οποίοι αυθόρμητα και χωρίς τη χρήση λίστας, “ψηφίζουν” ποιες είναι οι μάρκες με τη καλύτερη φήμη σε κάθε μία από τις 35 κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.

Ή έρευνα γίνεται σε δείγμα 800+ καταναλωτών ευρέως κοινού, ηλικιών 18-65 ετών με τη μέθοδο C.A.W.I. (Computer Assisted Web Interviews), χρησιμοποιώντας τη διεθνή πλατφόρμα ψηφιακών ερευνών Digipoll της Wizzard.

Η έρευνα FAMOUS BRANDS πραγματοποιείται από τη WIZZARD και τα αποτελέσματα δημοσιεύονται κάθε χρόνο στην εφημερίδα REAL NEWS. Τέλος προβλέπεται η βράβευση των φετινών νικητών να γίνει εντός του Ιουλίου.