To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ζητά μείωση του αγγελιόσημου η ΕΕΔΕΒΕ

Ζητά μείωση του αγγελιόσημου η ΕΕΔΕΒΕ
Ζητά μείωση του αγγελιόσημου η ΕΕΔΕΒΕ

Τη μείωση του ποσοστού του Αγγελιοσήμου σε πανελλαδικό επίπεδο, την κατάργησή του στις τοπικές διαφημιστικές της Θεσσαλονίκης και την απεμπλοκή των διαφημιστικών από τις επιπτώσεις καταβολής του σε περίπτωση πτώχευσης του διαφημιζομένου, ζητά η Ένωση Επιχειρήσεων Διαφήμισης & Επικοινωνίας Βορείου Ελλάδος (ΕΕΔΕΒΕ), καταθέτοντας τις θέσεις της στο πλαίσιο της κατάθεσης του νέου πολυνομοσχεδίου για τα ΜΜΕ.

Σε επιστολή που έστειλε το Δ.Σ. της Ένωσης στον αναπληρωτή υπουργό Πολιτισμού, αρμόδιο για θέματα ΜΜΕ, Τηλέμαχο Χυτήρη, ζητά επίσης την απεμπλοκή των επιχειρήσεων διαφήμισης και επικοινωνίας από τις επιπτώσεις μη καταβολής του Αγγελιοσήμου, λόγω πτώχευσης των διαφημιζόμενων επιχειρήσεων ή άρνησής τους να το καταβάλουν λόγω οικονομικής αδυναμίας, και την κατάργηση ποινικών ευθυνών κατά των επιχειρήσεων του κλάδου όταν μια διαφημιζόμενη επιχείρηση έχει πτωχεύσει και αδυνατεί να πληρώσει τις διαφημίσεις που έκανε, καθώς και το Αγγελιόσημο που αντιστοιχεί σε αυτές.

Επίσης, ζητά ένα ποσοστό 5% από τις εισπράξεις του Αγγελιοσήμου, να αποδίδεται στους διαφημιστές και στους εργαζόμενους στις επιχειρήσεις επικοινωνίας, με σκοπό την ίδρυση Ειδικού Ταμείου Ασφάλισης των εργαζομένων στη διαφήμιση.

«Με τη ρύθμιση αυτή, θα αρθεί επιτέλους η αδικία να λειτουργεί το Αγγελιόσημο ευνοϊκά μονομερώς και μόνον για τους συντάκτες δημοσιογράφους, που εδώ και δεκαετίες συσσωρεύουν δεκάδες εκατομμύρια στα Ταμεία τους, με χρήματα που προέρχονται από τον ιδρώτα των διαφημιστών! Μέρος αυτών των χρημάτων ανήκουν σε εκείνους που το παράγουν, τους εργαζόμενους, δηλαδή, στη Διαφήμιση και Επικοινωνία», τονίζουν τα μέλη του Δ.Σ. κλείνοντας την επιστολή τους.