To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ermis Media: Η δύναμη της δημιουργικής χρήσης των Μέσων

Ermis Media: Η δύναμη της δημιουργικής χρήσης των Μέσων
Όλο και πιο κοντά ερχόμαστε στα Ermis Awards 2016, καθώς η Οργανωτική Επιτροπή έχει αποφασίσει να δώσει τελική παράταση μέχρι και την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016 για την υποβολή συμμετοχών.

Σε αυτό το πλαίσιο, μέχρι το τέλος της περιόδου υποβολής συμμετοχών, το Business Today και το advertising.gr θα παρουσιάσουν συνοπτικά όλες τις ενότητες της διοργάνωσης, τις σχετικές κριτικές επιτροπές και τα νέα στοιχεία που έχουν εισαχθεί, δίνοντας βήμα στους προέδρους όλων των κριτικών επιτροπών.

Σήμερα, η Φωτεινή Ηλιακοπούλου, Γενική Διευθύντρια της Mindshare, μας παρουσιάζει την ενότητα Εrmis Μedia.

Για ποιο λόγο κάποιος να υποβάλει συμμετοχή στα Ermis Awards; Tι σημαίνει κατά τη γνώμη σας ο θεσμός σήμερα;

Τα Ermis Awards είναι ο σημαντικότερος θεσμός του κλάδου επι- κοινωνίας στην Ελλάδα. Είναι διεθνώς αναγνωρισμένος διαγωνισμός δημιουργικότητας, που δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους συμμετέχοντες να διακριθούν όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και να αποκομίσουν επαίνους και διακρίσεις και από τα διεθνή δίκτυα στα οποία ανήκουν. Ο πιο σημαντικός λόγος για να συμμετάσχουν όλοι στα Ermis Awards είναι ότι κατ’ αρχήν αφορούν όλο το εύρος της έννοιας «διαφήμιση», καθώς αγκαλιάζουν ολόκληρο τον κλάδο της επικοινωνίας. Όλοι οι συμμετέχοντες αισθάνονται απόλυτα ασφαλείς ότι θα αξιολογηθούν και θα διακριθούν από επιτροπές αξιόλογων συναδέλφων μέσα από μια δίκαιη και απόλυτα διαφανή διαδικασία. Τα Ermis Awards από το 1989 που ξεκίνησαν ως ΦΕΔ από τον κύριο Ευσταθιάδη μέχρι και σήμερα, έχουν διαγράψει 27 χρόνια λαμπρής πορείας. Σήμερα, που σχεδόν τα πάντα κρίνονται από το ROI και value for money, μια γιορτή που επιβραβεύει ηθικά και καταξιώνει τους δημιουργούς, είναι πιο αναγκαία από ποτέ.

Ποια είναι η δική σας οπτική για τη διαδικασία αξιολόγησης ως πρόεδρος της κριτικής επιτροπής;

Τόσο εγώ, ως πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, όσο και όλα τα μέλη που με τίμησαν με τη συμμετοχή τους, μοιραζόμαστε την ίδια ακριβώς οπτική, όσον αφορά την αξιολόγηση των έργων. Είμαστε καταξιωμένα στελέχη, πολυβραβευμένα, με πολυετή εμπειρία και αποδεδειγμένο επαγγελματισμό. Θα λειτουργήσουμε ως μια ομάδα που σέβεται την προσωπικότητα κάθε μέλους της, που έχει γνώση, εμπειρία, αισθητική και ήθος, ώστε να κρίνει με αντικειμενικότητα και σεβασμό όλα τα έργα. Η άποψη κάθε μέλους θα είναι σημαντική. Γνωρίζουμε ότι προφανώς θα υπάρχουν και διαφωνίες, αλλά όλοι επίσης αναγνωρίζουμε τη μοναδική ευκαιρία που έχουμε και την ευθύνη των επιλογών μας. Είμαι βέβαιη ότι θα είμαστε οι 11 θεματοφύλακες της ενότητας Media με βαθιά επίγνωση ότι το σημαντικότερο όλων είναι ότι τα βραβεία που θα προκύψουν θα αποτελούν τιμή για τον κλάδο μας.

Ermis Media με μια ματιά

Κατηγορίες

• Τηλεόραση
• Έντυπα Μέσα
• Υπαίθρια Διαφήμιση
• Ραδιόφωνο
• Digital Media
• Social Media
• Άλλοι Τρόποι Επικοινωνίας
• Χρήση Πολλαπλών Μέσων
Κριτική Επιτροπή

Πρόεδρος: Φωτεινή Ηλιακοπούλου, Γενική Διευθύντρια, Mindshare
Μέλη: Θουκυδίδης Ζαρωμένος, Account Director, Mec Medianetwork, Νίκος Μαλατράς, Executive Director, Investment & Compliance, Dentsu Aegis Network Hellas, Πέτρος Μπελεσάκος, Managing Director, Mediacom, Βασίλης Μπάρκας, Business Unit Director, Tempo OMD, Ντομινίκ Μίκαιτς, General Manager, Initiative Media, Χρήστος Κουρούδης, Media Director, Starlink, Τάσος Κατσικαδάκος, Commercial Director, Αntenna ΤV, Άλεξ Καραγιώργης, Commercial Director, Think Digital, Μάριος Γρυπιώτης, Commercial Director, Master Media Services, Σπύρος Παπαγεωργίου, General Manager, AdWeb.