To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ermis Media: Ο θεσμός συμβάλλει στην καταξίωση προσώπων κι εταιρειών

Ermis Media: Ο θεσμός συμβάλλει στην καταξίωση προσώπων κι εταιρειών
Στην πιο σημαντική της περίοδο βρίσκεται η διοργάνωση των φετινών Ermis Awards, καθώς συμμετοχές μπορούν να υποβάλλονται μέχρι την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου.

Σε αυτό το πλαίσιο και για δεύτερη συνεχή χρονιά, το Business Today και το advertising.gr παρουσιάζουν συνοπτικά όλες τις ενότητες της διοργάνωσης, τις σχετικές κριτικές επιτροπές, αλλά και όλα τα νέα στοιχεία που έχουν εισαχθεί φέτος. Τις λεπτομέρειες της ενότητας Ermis Media μας δίνει η Πρόεδρος της σχετικής Κριτικής Επιτροπής και Business Development & Strategy Officer της Tempo OMD Hellas, Δήμητρα Μάστορη.


Για ποιο λόγο κάποιος να υποβάλει συμμετοχή στα Ermis Awards; Tι σημαίνει κατά τη γνώμη σας ο θεσμός σήμερα;


Τα Ermis Awards είναι μια διοργάνωση που επιβραβεύει την καινοτομία. Είναι μια γιορτή που κάθε συμμετοχή και κάθε συμμετέχων βάζουν ένα λιθαράκι στην επόμενη μέρα της επικοινωνίας στην Ελλάδα. Τόσο οι εταιρείες όσο και ο καθένας από τους δημιουργούς είναι σημαντικό να συμμετέχουν, καθώς ο θεσμός αποτελεί όχι μόνο επιβράβευση αλλά συμβάλλει και στην καταξίωση προσώπων και εταιρειών. Άλλωστε, σε μια πορεία 10χρονης κρίσης, το γεγονός ότι τα βραβεία όχι μόνο επιβίωσαν αλλά ανέδειξαν εξαιρετικές δουλειές και δημιουργούς, αποδεικνύει ότι είναι μια διοργάνωση με γερές βάσεις, ιστορία, παρόν και μέλλον. Ας είμαστε, λοιπόν, εκεί όλες οι εταιρείες, με δουλειές που μας αξίζουν!

Ποια είναι η δική σας οπτική για τη διαδικασία αξιολόγησης, ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής;

Η διαδικασία αξιολόγησης των Ermis Awards είναι μια διαδικασία που βασίζεται τόσο σε διεθνείς πρακτικές όσο και στη γνώση που έχει προκύψει στα 28 χρόνια λειτουργίας τους. Οι κριτικές επιτροπές αποτελούνται τόσο από καταξιωμένα στελέχη, πολυβραβευμένα και με αποδεδειγμένο επαγγελματισμό όσο και από νεότερα στελέχη, που τα τελευταία χρόνια διακρίθηκαν για τη δημιουργικότητά τους. Όλοι οι συμμετέχοντες στις επιτροπές πρέπει να έχουν έναν κοινό στόχο και με αυτό το κριτήριο έχουν επιλεγεί: την αντικειμενική αξιολόγηση έργων με βάση τη στρατηγική, την καινοτομία και το αποτέλεσμα. Ο καθένας με βάση τη γνώση, την αισθητική και την κρίση του θα συνεισφέρει σε ένα κοινό αποτέλεσμα, που θα αντανακλά το υψηλό επίπεδο τόσο της αγοράς μας όσο και της κάθε συμμετοχής ξεχωριστά.

Φέτος υπάρχει η νέα κατηγορία: Low Budget. Πώς προέκυψε και ποια είναι τα χαρακτηριστικά της;

Η κατηγορία low budget είναι μια κατηγορία που έχει ήδη ενταχθεί σε διοργανώσεις του εξωτερικού αλλά και σε άλλους τομείς των Ermis. Ο λόγος που αξιολογήσαμε το ενδεχόμενο και τελικά πήραμε την απόφαση να εντάξουμε και στα media τη συγκεκριμένη κατηγορία, είναι για να αναδείξουμε αυτές τις έξυπνες ιδέες που δεν προέκυψαν από ένα μεγάλο budget, που εκ των πραγμάτων σου δίνει τη δυνατότητα να είσαι πιο δημιουργικός, αλλά από το στύψιμο του μυαλού και πολλές φορές την εφευρετικότητα που προκύπτει από την ανάγκη να κάνεις κάτι μεγάλο χωρίς τα απαραίτητα resources.


Ermis MEDIA με μια ματιά

Κατηγορίες

• Τηλεόραση
• Έντυπα Μέσα
• Υπαίθρια Διαφήμιση
• Ραδιόφωνο
• Digital Media
• Social Media
• Low Budget
• Άλλοι Τρόποι Επικοινωνίας
• Χρήση Πολλαπλών Μέσων


Κριτική Επιτροπή

Πρόεδρος: Δήμητρα Μάστορη, Business Development & Strategy Officer, Tempo OMD Hellas

Μέλη:
Στέφανος Αμπάτζης, Account Director, Carat
Αναστάσιος Αργυρός, Group Commercial Director, 24Media
Μαρία Γουρλόνα, Client Services Manager, Initiative Media
Βίβη Καμάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Starlink
Αναστάσιος Κατσικαδάκος, TV Commercial Director, Αntenna Group
Ντομινίκ Μίκαιτς, General Manager, Universal Media
Γεωργία Μοσχογιάννη, Εμπορική Διεύθυνση, Αττικές Εκδόσεις
Αλέξανδρος Παπαμάργαρης, Account Director, BGM OMD
Λήδα Παπαμιχαήλ, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια, Mindshare
Κωνσταντίνος Σβίγγος, Account Director, MEC