To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Euro Effies: Δυο Έλληνες στην κριτική επιτροπή

Euro Effies: Δυο Έλληνες στην κριτική επιτροπή
Ανακοινώθηκε από την EACA (European Association of Communications Agencies) η κριτική επιτροπή για τα Euro Effie Awards 2018.

Υπό την προεδρία του Adrian Farina, Senior Vice President Marketing στη Visa Europe, οι κριτές του πρώτου γύρου θα συζητήσουν από τις 4 έως τις 15 Ιουνίου για να επιλέξουν τους φιναλίστ του δεύτερου γύρου.

Δύο εκπρόσωποι από την Ελλάδα, η Γεωργία Μαντίδου, Επικεφαλής Στρατηγικής στη Frank & Fame και ο Γιάννης Χριστόπουλος, Διευθυντής Στρατηγικής Καινοτομίας στη Soho Square Athens, θα συμμετάσχουν στην κριτική επιτροπή του πρώτου γύρου για να επιλέξουν τους φετινούς φιναλίστ.

Τα Euro Effies αποτελούν έναν ετήσιο διαγωνισμό που επιβραβεύει τις πιο αποτελεσματικές πολυεθνικές καμπάνιες επικοινωνίας στην Ευρώπη και αποτελούν το σύμβολο της αποδεδειγμένης αποτελεσματικότητας στη διαφήμισης και εναν φόρο τιμής στην σχέση πελατών και εταιρειών.

Μεταξύ των επαγγελματιών του κλάδου από 20 ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίοι συνθέτουν την κριτική επιτροπή του πρώτου γύρου, είναι ο  Benoit Bertrand (Head of Strategic Planning στην Isobar), Anna Nowak-Otto (Senior Planning Manager στην Innocean Worldwide Europe) και Ben Curtis (Global Brand Director στη Unilever).

Η κριτική επιτροπή του δεύτερου γύρου θα συγκεντρώσει περισσότερα από 35 ανώτερα στελέχη της βιομηχανίας από 17 χώρες. Μεταξύ των κριτών είναι Sandrine Plasseraud (Founder & CEO στη We Are Social), Antoinette Hoes (Transformation & Integration Director στη DDB Berlin), Karel Vinck (Managing Director Digital Brands & Integration στην Publicis One) και Jeremy Hine (President EMEA στη MullenLowe Group).

Οι κριτές εξετάζουν ένα ευρύ φάσμα ποιοτικών χαρακτηριστικών σε κάθε καμπάνια για να καθορίσουν ποιες θα προχωρήσουν στον δεύτερο γύρο και τελικά θα κερδίσουν ένα βραβείο. Αυτά τα χαρακτηριστικά συνοψίζονται σε τέσσερις κατηγορίες: Στρατηγική Πρόκληση, Δημιουργική Στρατηγική, Μετατροπή της Ιδέας σε Πραγματικότητα και Αποτελεσματικότητα.

"Έχω την τιμή να προεδρεύω στα φετινά Euro Effies. Το βραβείο αποτελεσματικότητας είναι, κατά τη γνώμη μου, η πιο σημαντική αναγνώριση που μια εκστρατεία marketing μπορεί να λάβει", δήλωσε ο πρόεδρος της επιτροπής, κ. Farina.