To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Social Media διάκριση για τα προϊόντα Oliving

Social Media διάκριση για τα προϊόντα Oliving

Best Social Media Campaign αναδείχθηκε στην Νέα Υόρκη στο πλαίσιο των Corporate Social Media Awards εκστρατεία που «έτρεξε» πρόσφατα η Primo Meats, συνεργάτης της Creta Farms στην Αυστραλία.  Συγκεκριμένα, η σημαντική αυτή διάκριση αφορά τη social media καμπάνια "Oliving the Life" της θυγατρικής της Primo Meats, Hans Smallgoods και έχει να κάνει με τα προϊόντα «Oliving» που δημιουργούνται με βάση τη συνταγή Εν Ελλάδι της Creta Farms, στο πλαίσιο σχετικής συμφωνίας licensing.

Η βράβευση έλαβε χώρα στη Νέα Υόρκη, στη διάρκεια του 2016 Corporate Social Media Summit, το οποίο επιβραβεύει εταιρείες από όλο τον κόσμο για καινοτόμους εκστρατείες στα media. Φέτος, η Hans Smallgoods και η συνεργάτιδα εταιρεία Κing Content προστέθηκαν σε μια ομάδα νικητών, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις Capital One, Qantas και Dell.

Στο πλαίσιο μιας end to end digital στρατηγικής, η καμπάνια περιελάμβανε τη δημιουργία του content κόμβου www.olivingthelife.com.au για ένα κοινό που αναζητά έμπνευση γύρω από τον μεσογειακό τρόπο ζωής. Μέρος της στρατηγικής ήταν και η συνεργασία με την ηθοποιό και τραγουδίστρια  Bec Hewitt και το σύζυγο της, επαγγελματία αθλητή του τένις Lleyton Hewitt, ως ambassadors της μάρκας

Το συγκεκριμένο ζευγάρι είναι, ίσως, το πιο αναγνωρίσιμο ζευγάρι celebrities στην Αυστραλία. Ο Lleyton αποτελεί τον κορυφαίο Αυστραλό τενίστα καθώς έχει να επιδείξει δύο τίτλους σε Grand Slam τουρνουά (2001 - US Open, 2002 - Wimbledon) και μία συμμετοχή στον τελικό του Australian Open, το 2005. Ακόμη, υπήρξε δύο φορές νικητής στο ATP World Tour Finals (2001, 2002) και δύο φορές στο Davis Cup (1999, 2003). Επίσης, βρέθηκε για 80 εβδομάδες στο νούμερο 1 της παγκόσμιας κατάταξης, που αποτελεί το 10ο καλύτερο ρεκόρ όλων των εποχών.  Η δε  Bec είναι ηθοποιός, η οποία έχει ξεκινήσει να εμφανίζεται στην αυστραλιανή τηλεόραση από την ηλικία των 5 ετών ενώ για 7 χρόνια διατηρούσε κεντρικό ρόλο σε ιδιαίτερα δημοφιλή τηλεοπτική σειρά της χώρας. Επίσης, έχει κυκλοφορήσει και δίσκο με pop μουσική.

Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες ήδη από τις τέσσερις πρώτες εβδομάδες, καθώς καταγράφηκαν πάνω από ένα εκατομμύριο προβολές του περιεχομένου σε όλες τις πλατφόρμες, πάνω από 49.000 επισκέψεις στην ιστοσελίδα και πάνω από 20.000 likes, comments και shares.