To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Coca Cola 3Ε: Κορυφαίος εργοδότης στην Ελλάδα και το 2024

Coca Cola 3Ε: Κορυφαίος εργοδότης στην Ελλάδα και το 2024


Η Coca-Cola Τρία Έψιλον αναδείχθηκε για 5η συνεχή χρονιά ως «Κορυφαίος Εργοδότης» στη χώρα, σύμφωνα με την αξιολόγηση του ανεξάρτητου θεσμού «Top Employers Institute». Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για τη διασφάλιση ενός υγιούς, ασφαλούς και συμπεριληπτικού περιβάλλοντος εργασίας, όπου όλοι οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σε ίσες ευκαιρίες εξέλιξης και συναρπαστικές εμπειρίες, χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς.

Η Κωνσταντίνα Μπάρκα, People & Culture Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε με αφορμή τη βράβευση: «Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, είμαστε οι άνθρωποί μας. Μαθαίνουμε, πρωτοπορούμε και εξελισσόμαστε μαζί τους. Γι’ αυτό και επενδύουμε με συνέπεια στην ανάπτυξη των εργαζομένων μας και στο πάθος τους για εξέλιξη, παρέχοντας ένα δημιουργικό, ευέλικτο και ασφαλές περιβάλλον εργασίας με σπουδαίες προοπτικές. Η διάκριση αυτή αποτελεί ισχυρό κίνητρό για εμάς, ώστε να βελτιωνόμαστε διαρκώς, αποτελώντας ισχυρό πρότυπο για τους ανθρώπους μας, τους συνεργάτες μας, τους πελάτες μας και την κοινωνία».

H Coca-Cola Τρία Έψιλον θέτει διαχρονικά τη διασφάλιση της ισότητας και της συμπερίληψης στην κορυφή των δεσμεύσεών της για τους ανθρώπους της. Αναγνωρίζοντας τη δύναμη και τη σημασία της διαφορετικότητας, η ισορροπημένη εκπροσώπηση των φύλων στο ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί για την εταιρεία στρατηγική προτεραιότητα.  Ενδεικτικά, το 60% της Ανώτερης Διοίκησης και το 40% των Διευθυντικών Στελεχών εκπροσωπείται από γυναίκες, ενώ δέσμευση της εταιρείας είναι έως το 2025 το 50% των διευθυντικών θέσεων να καταλαμβάνεται από γυναίκες.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον καλλιεργεί καθημερινά ένα περιβάλλον ανάπτυξης, εξέλιξης και αριστείας. Μέσα από εξειδικευμένες, τεχνικές εκπαιδεύσεις, όπως το Sales και το Supply Chain Academy, προγράμματα ταχείας ανάπτυξης, όπως η σειρά εκπαιδεύσεων Fast Forward, και προγράμματα ανάπτυξης ηγετικών ικανοτήτων, όπως το Front Line Leaders Upskilling, ενδυναμώνει στην πράξη τους ανθρώπους της, σε πλήρη εναρμόνιση με τα ατομικά πλάνα ανάπτυξης και καριέρας του καθενός.

Ανάμεσα στις σημαντικές πρωτοβουλίες που υλοποιεί, ξεχωρίζουν τα ολοκληρωμένα πλάνα κουλτούρας και η εσωτερική έρευνα δέσμευσης και ικανοποίησης, με στόχο να αφουγκράζεται και να ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες των εργαζομένων της. Συγκεκριμένα, η Coca-Cola Τρία Έψιλον υλοποιεί δύο φορές το χρόνο έρευνες αξιολόγησης όπου λαμβάνει σταθερά τον παλμό του οργανισμού προκειμένου να ενισχύει το αίσθημα ικανοποίησης των ανθρώπων από την εργασία τους. Ενδεικτικά για το 2023, ο δείκτης δέσμευσης εργαζομένων ανήλθε στο 86%, με το 93% των εργαζομένων να αισθάνεται υπερήφανο που είναι μέλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον, το 90% να έχει πίστη στις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας, και το 86% να υποστηρίζει ότι θα σύστηνε την εταιρεία στο κοινωνικό του δίκτυο.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνει και στην ευημερία των ανθρώπων της, προωθώντας την ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Το ευέλικτο ωράριο, η δυνατότητα εργασίας από το σπίτι, οι επιπλέον ημέρες προαιρετικής γονικής άδειας σε νέες μητέρες και νέους πατέρες, οι δράσεις εθελοντισμού, είναι μερικές μόνο από τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η εταιρεία για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των εργαζομένων, την προσωπική, κοινωνική και επαγγελματική τους εξέλιξη, καθώς και την ενίσχυση του αισθήματος του «ανήκειν».

Το Top Employers Institute ως ανεξάρτητη εταιρεία πιστοποίησης, αξιολογεί τους συμμετέχοντες μέσω μίας παγκόσμιας έρευνας καλών πρακτικών σε επίπεδο Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού των εταιρειών. Η έρευνα περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα ερωτήσεων που καλύπτουν πρακτικές ανάπτυξης ανθρώπων σε σημαντικά ζητήματα, όπως η στρατηγική και η απόκτηση ταλέντων, ο σχεδιασμός εργατικού δυναμικού, η εκπαίδευση και η ανάπτυξη των εργαζομένων και της ηγεσίας, η διαχείριση απόδοσης, καριέρας και διαδοχής, οι παροχές και, ασφαλώς, η εσωτερική κουλτούρα.



TAGS: Coca Cola