To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Γεμάτη βραδιά για την J. Walter Thompson στα IAB MIXX Awards

Γεμάτη βραδιά για την J. Walter Thompson στα IAB MIXX Awards
5 διακρίσεις, για 4 διαφορετικούς πελάτες απέσπασε η J. Walter Thompson Athens στην τελετή απονομής βραβείων IAB MIXX Awards 2016.

Πιο συγκεκριμένα η καμπάνια «Παγωτό για Όλους» της Nestle πήρε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Brand Awareness & Positioning» ενώ στην ίδια κατηγορία η πολυβραβευμένη καμπάνια «#zitotodialeimma» για την ΚΙΤ ΚΑΤ Nestle πήρε έπαινο.

Την σκυτάλη πήρε στη συνέχεια η καμπάνια «The Astra Challenge” για την OPEL με bronze βραβείο στην δύσκολη κατηγορία “Experiential & Innovative Campaign” αποδεικνύοντας ότι το brand κρατάει πάντα τις υποσχέσεις του και... «προκαλεί την κατηγορία» ενώ η Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Vodafone «ΕΘΙΜΑ» πήρε έπαινο στην κατηγορία Cross Media Integration συνδυάζοντας τα παραδοσιακά media και creative media όσο και τα ψηφιακά φέρνοντας τα γνωστά και άγνωστα χριστουγεννιάτικα έθιμα του τόπου μας πιο κοντά στο κοινό με έναν μοναδικό τρόπο. H Vodafone μάλιστα είχε την τιμητική της αφού στη συνέχεια JWT και Μindshare πήραν ξανά έπαινο για το λανσάρισμα της καμπάνιας «VODAFONE HOME» στην κατηγορία Digital Channels Integration.

Αξίζει να σημειωθεί πως τα ΙΑΒ MIXX Awards θεωρούνται ο πλέον καταξιωμένος παγκόσμιος θεσμός της Digital διαφήμισης με 10 χρόνια παρουσίας στις Ηνωμένες Πολιτείες, 5 χρόνια παρουσίας στην Ευρώπη και με κριτική επιτροπή με διεθνή εμβέλεια που αποτελείται από 11 υψηλόβαθμα στελέχη-μέλη του διεθνούς δικτύου ΙΑΒ.