Βραδιά διακρίσεων για τη DPG Digital Media
Το μεγάλο ελληνικό ψηφιακό δίκτυο απέσπασε 13 βραβεία στα DIME 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγάλο ελληνικό ψηφιακό δίκτυο απέσπασε 13 βραβεία στα DIME 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανώτατη διάκριση “Diamond” για τη στρατηγική και τις δράσεις που εφαρμόζει για τη βιώσιμη ανάπτυξη έλαβε ο Όμιλος ΟΤΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 2 βραβεία GOLD διακρίθηκε η WIND για τις εκστρατείες που υλοποιεί στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Υπευθυνότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 8η συνεχή χρονιά, το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης στηρίζει και επιβραβεύει την Εταιρική Υπευθυνότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια για τη φροντίδα των αστέγων, οδήγησε την εταιρεία στην κατάκτηση του φετινού Grand Prix.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βραβείο «The Best Tourism Marketing» απέσπασε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού KOFTA 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝικητές του διαγωνισμού αναδείχθηκαν οι Blueground, Bubbllz και Raymetrics.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hill+Knowlton Strategies κέρδισε το βραβείο PAN-EMEA Agency of the Year στα SABRE Awards στο Βερολίνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτο βραβείο καινοτομίας σε ιδέα φοιτητών που φιλοδοξεί να βοηθήσει τα ΑΜΕΑ να αυτοεξυπηρετούνται
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλατινένιο βραβείο HERMES International για τον σχεδιασμό της αρχικής σελίδας του site της αλυσίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧρυσή Διάκριση απέσπασε η Η+Κ Strategies Athens στα SABRE Awards, με την Ηolistic Multi-channel καμπάνια του Nescafé για το πρόγραμμα επιμόρφωσης και κατάρτισης «Μπορούμε ΕΔΩ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σύνδεσμος Θεσσαλονικέων Αθήνας απένειμε τα "Βραβεία Επιχειρείν" σε δύο επιχειρηματικές προσωπικότητες που κατάγονται από τη Βόρειο Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory