Παγκόσμια διάκριση για την Abbvie
Η AbbVie συμπεριλήφθηκε μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών στην εκτίμηση των ασθενών σε θέματα εταιρικής φήμης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AbbVie συμπεριλήφθηκε μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών στην εκτίμηση των ασθενών σε θέματα εταιρικής φήμης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αριστοτέλης Παντελιάδης, ανακηρύχθηκε από την ΕΕΔΕ Manager of the Year 2015, στη 14η Τελετή Απονομής που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo 2015 η Amita Motion γιόρτασε τα 10 χρόνια Θετικής Ενέργειας και για τη μεγάλη αυτή γιορτή που διοργάνωσε, βραβεύθηκε και στα Marketing Excellence Awards του ΕΙΜ της ΕΕΔΕ. Η ομάδα του brand μάς δίνει όλες τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΓΕΡΜΑΝΟΣ διακρίθηκε φέτος για τρίτη φορά στην κατηγορία «Ολοκληρωμένη επικοινωνία Marketing» των Marketing Εxcellence Awards, χτίζοντας μια παράδοση επιτυχιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις επαγγελματικοί inkjet εκτυπωτές Canon MAXIFY τιμήθηκαν με τα βραβεία iF UNIVERSAL DESIGN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ απονομή του Ευρωπαϊκού Βραβείου Καρλομάγνου για τη Νεολαία 2016, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 3 Μαΐου στο Άαχεν της Γερμανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. διακρίνεται για 5η συνεχόμενη χρονιά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας Best Workplaces 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι αεροπορικές εταιρείες ψηφίζουν ξανά το αεροδρόμιο της Αθήνας στην πρώτη θέση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική διάκριση για την ταινία της Lacta "Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο" που δημιούργησε η OgilvyOne Athens στα 20α ετήσια Webby Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα από τα επτά σχολεία παγκοσμίως που υιοθετούν την εφαρμόσιμη έρευνα ως ακρογωνιαίο λίθο για τη Μόρφωση των μαθητών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εταιρεία φροντίζει διαχρονικά την υγεία, την ευεξία και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων με φαρμακευτικά και καλλυντικά προϊόντα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆνθος Αραβοσίτου και Φαρίνα ΓΙΩΤΗΣ διακρίθηκαν στην έκθεση «Αιωνόβια Brands»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory