To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis Groupe: Δυο σημαντικές διακρίσεις για την Zenith Media από Google και Meta

Publicis Groupe: Δυο σημαντικές διακρίσεις για την Zenith Media από Google και Meta

Η Google και το Meta τίμησαν τη Zenith Media, το media agency του Publicis Groupe Greece, με δύο σημαντικές διακρίσεις.

Το agency έλαβε το Google Premier Partner badge, κατατάσσοντας το στο 3% των Top Performing Agencies στην Ελλάδα για το 2022. Το Google Premier Partner badge απονέμεται στα agencies με αποδεδειγμένη ικανότητα και εξειδίκευση στις διαφημίσεις, τα οποία έχουν καλύψει τις απαιτήσεις σε ads spend, έχουν επιτύχει αύξηση του revenue για τα ίδια και τους πελάτες τους, έχουν διατηρήσει και διευρύνει τη βάση πελατών τους και έχουν περάσει επιτυχώς τις επίσημες εξετάσεις αξιολόγησης της Google.  Με αυτήν τη διάκριση, η Zenith Media αποκτά πρόσβαση σε αποκλειστικά προνόμια, όπως εκπαιδεύσεις και προγράμματα consulting από την Google, όπου σε συνδυασμό με την εμπειρία και την τεχνογνωσία των στελεχών του media agency, ενισχύεται ακόμη περισσότερο η παροχή κορυφαίων, εξειδικευμένων λύσεων στρατηγικής και υποστήριξης για τους πελάτες του.

Ακόμη, η Zenith έλαβε το Meta Business Partners Badge, το οποίο απονέμεται σε εταιρείες που πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα απόδοσης και εξυπηρέτησης προς τους πελάτες τους. Με το συγκεκριμένο badge, το agency αποτελεί επίσημα partner του Meta, έχοντας πλέον πρόσβαση σε ειδικά εργαλεία και νέα προγράμματα υποστήριξης από την μεγαλύτερη εταιρεία Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στον κόσμο.

Η Ελένη Καπίρη, Head of Performance /eCommerce της Zenith, σχολίασε: «Το Google Premier Partner badge και το Meta Business Partners Badge επισφραγίζουν την επιτυχημένη συνεργασία μας με τους δύο οργανισμούς και επιβεβαιώνουν τη δέσμευση μας προς τους πελάτες μας, για την επίτευξη των πιο απαιτητικών στόχων. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε με ακόμη περισσότερη προσήλωση στην ανάπτυξη των πελατών μας, αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα εργαλεία που μας προσφέρει η Google και το Meta».