To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στους κορυφαίους των Lovie Awards η Interweave

Στους κορυφαίους των Lovie Awards η Interweave

Ένα αργυρό βραβείο Lovie στην κατηγορία Websites- Best Practices για το διαδικτυακό “σπίτι” της global καμπάνιας του ΜΕΤΑΧΑ 12 Stars, dontdrinkexplore.com καθώς και 4 διακρίσεις ήρθαν να προστεθούν στην συνεχώς αυξανόμενη λίστα των διεθνών αναγνωρίσεων για την Interweave.

To dontdrinkexplore.com, είναι το δεύτερο κεφάλαιο της πολυβραβευμένης καμπάνιας για το METAXA 12 Stars, που έφερε πέντε τυχερούς νικητές από ισάριθμες χώρες της Ευρώπης στην Αυστραλία για μια μοναδική εξερεύνηση με τον “ζωντανό θρύλο” Mike Horn. Μαζί με το αργυρό βραβείο, το project ήταν υποψήφιο και για People’s Lovie Award, όπως και μέρος του shortlist σε μία ακόμη κατηγορία, για Online Advertising, Digital Campaign.

Άλλα δύο project της Interweave για την Grecotel βρέθηκαν στο shortlist των κατηγοριών Websites, Best Design - Aesthetic  και Online Advertising, Social Media Campaign αντίστοιχα:

Το Travelogue, το online “περιοδικό”  της Grecotel, που αναδεικνύει τις καλύτερες ελληνικές εμπειρίες, αλλά και το #FeelGrecotel, μια brand building καμπάνια που μετέφερε στους επισκέπτες την αίσθηση των ελληνικών διακοπών,

Τα Βραβεία Lovie είναι ο πλέον αναγνωρισμένος και ο μόνος πραγματικά Πανευρωπαϊκός φορέας που τιμά την αριστεία στο Ευρωπαϊκό Internet.  O σκοπός των βραβείων είναι να αναγνωρίσει την μοναδικότητα και τη δυναμικότητα της διαδικτυακής κοινότητας της Ευρώπης, από κορυφαία ευρωπαϊκά δίκτυα και μέσα ενημέρωσης, σε πολιτισμικούς και πολιτικούς οργανισμούς, ως και αυτόνομους δημιουργούς.

Τα φετινά βραβεία μέτρησαν χιλιάδες συμμετοχές από πάνω από 33 χώρες από ολόκληρη την Ευρώπη.