To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ξεχώρισε η Ogilvy & Mather στα Euro Effies

Ξεχώρισε η Ogilvy & Mather στα Euro Effies
Agency of the Year στον φετινό διαγωνισμό της EACA το παράρτημα της εταιρείας στην ΕΜΕΑ.

Η EACA ανακοίνωσε τους νικητές των φετινών Euro Effies, με την Ogilvy & Mather EMEA να κερδίζει το βραβείο της Agency of the Year. Το Grand Prix εξαιρετικής δουλειάς αποδίδεται στη The Brooklyn Brothers & Íslenska για την καμπάνια Ask Guðmundur: World's First Human Search Engine, ενώ το ειδικό βραβείο Past President’s πηγαίνει στη Wieden+Kennedy Amsterdam και την καμπάνια “Tell me I’m not an Athlete” που δημιούργησε για τη NIKE.

Συνολικά, 18 καμπάνιες από 7 χώρες της Ευρώπης κέρδισαν 26 βραβεία. Οι νικητές επιλέχθηκαν από μια διεθνή επιτροπή senior agency και client εκπροσώπων, με πρόεδρο τον Dan Burdett, Head της eBay Labs EMEA. Από εκεί και πέρα, το Ηνωμένο Βασίλειο κέρδισε 15 βραβεία, η Γερμανία και η Ιρλανδία από 3 και η Γαλλία 2. Εταιρείες από Δανία, Σλοβακία και Ισπανία κέρδισαν από 1 Euro Effie Award.

Σημειώνεται πως η Ogilvy & Mather EMEA κέρδισε τον τίτλο Agency of the Year χάρη στις 13 συμμετοχές που είχε με τις IBM, UPS, Philips, Huawei, Fofola, Ulster Bank και UK Government, επιτυγχάνοντας υψηλή βαθμολογία στον πρώτο γύρο και περαιτέρω επιτυχία με Gold στη Small Budget κατηγορία, 2 Silvers (Brand Revitalisation και David vs. Goliath) και 5 Bronzes (Government & Institution, Products/Service launch, Services (2) και Small Budget). Επιπλέον, βραβεύθηκε με free διαφημιστικό χώρο αξίας 100.000 ευρώ από τον συνεργάτη των Euro Effies, Euronews.