Internet & e-Business Innovation Forum στις 3/12
Internet & e-Business Innovation Forum στις 3/12Το Διαδίκτυο των πραγμάτων (Internet of Things), η νέα ψηφιακή πραγματικότητα, το ψηφιακό μάρκετινγκ, η κινητή επιχείρηση (mobile commerce), η ολοκλήρωση του ψηφιακού επιχειρείν (E-Business Integration) και τα business analytics αλλά και βέλτιστες πρακτικές, καθώς και τα αποτελέσματα των μεγαλύτερων ερευνών για την συμπεριφορά των Ελλήνων on-line καταναλωτών και το πώς οι Έλληνες αντιμετωπίζουν τα ψηφιακά μέσα και τα κοινωνικά δίκτυα, είναι τα θέματα που θα εξεταστούν στο φετινό Internet & E-Business Innovation Forum. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου στο συνεδριακό κέντρο ΔΑΪΣ (Μεσογείων 151, Παράδεισος Αμαρουσίου).
Στο συνέδριο αυτό, που διοργανώνει για άλλη μία χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της ΕΕΔΕ σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου) υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), και τη συνεργασία του Συνδέσμου Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ), μέσα από τις παράλληλες συνεδρίες, τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών κάθε βαθμίδας θα βρούν ενδιαφέρουσες παρουσίασεις. Πολίτιμη ενημέρωση επίσης θα βρουν όσοι ενδιαφέρονται να καινοτομήσουν επιχειρηματικά στο χώρο του διαδικτύου. Το ευρύ κοινό θα λάβει ενημέρωση για τα δρώμενα και τις εξελίξεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.
Συγκεκριμένα, οι συνεδρίες θα εστιαστούν στους παρακάτω τομείς:
- Internet of Things. Προχωρημένες εφαρμογές / υπηρεσίες που αλλάζουν δραστικά την καθημερινότητα των πολιτών στο σπίτι, την εργασία, την κίνηση μέσω έξυπνων οικιακών συσκευών / αυτοκινήτων κλπ. Επίσης θα παρουσιασθούν case-studies που δείχνουν πως κάποιες επιχειρήσεις αξιοποιούν στρατηγικά το Internet of Things
- Digital Marketing. Θα παρουσιασθούν επιτυχημένα case-studies επιχειρήσεων οι οποίες μέσω των Κοινωνικών Δικτύων επιτυγχάνουν αύξηση πωλήσεων, ουσιαστική δέσμευση των πελατών τους, προσωποποιημένες υπηρεσίες και υλοποιούν έξυπνες στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ
- Βέλτιστες πρακτικές ελληνικών περιπτώσεων. Τα case-studies θα επικεντρωθούν στην παρουσίαση πραγματικών αποτελεσμάτων (π.χ. μείωση κόστους, ανάπτυξης πωλήσεων, εξαγωγική δραστηριότητα, στενή σχέση με πελάτες κλπ.) ελληνικών επιχειρήσεων μέσω του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν Β2Β και B2C και τραπεζών που προσφέρουν ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
- Έρευνες on-line καταναλωτών. Θα παρουσιασθούν τα αποτελέσματα των μεγαλύτερων ερευνών για την συμπεριφορά των Ελλήνων on-line καταναλωτών, καθώς και το πώς οι Έλληνες αντιμετωπίζουν τα ψηφιακά μέσα και τα κοινωνικά δίκτυα.
- E-Business Integration. Διευθυντές διαφόρων διευθύνσεων (π.χ. logistics, πωλήσεις, οικονομικά, μάρκετινγκ κλπ.) θα παρουσιάσουν περιπτώσεις όπου φαίνεται πως αξιοποιήθηκε το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν από συγκεκριμένες διευθύνσεις και πως ολοκλήρωσαν τις νέες τεχνολογίες και αναβάθμισαν τις υπάρχουσες διαδικασίες / λειτουργίες.
- Κινητό Ηλεκτρονικό Επιχειρείν (Mobile Commerce). Θα παρουσιασθούν εφαρμογές, εργαλεία και βέλτιστες πρακτικές που αφορούν την αξιοποίηση του κινητού σε στρατηγικές Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για το mobile office αλλά και προχωρημένες υπηρεσίες προς καταναλωτές.
- e-Agro / e – Food. Θα παρουσιασθούν επιτυχημένες περιπτώσεις αξιοποίησης των ψηφιακών μέσων για προώθηση και πώληση ελληνικών ποιοτικών αγροτικών προϊόντων εντός και (κυρίως) εκτός Ελλάδος.
- Νέα Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα. Νέοι διαδικτυακοί επιχειρηματίες θα παρουσιάσουν τα καινοτόμα επιχειρηματικά τους μοντέλα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και τις εμπειρίες τους στα πρώτα βήματα της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας.
Η εκδήλωση αυτή απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται ενεργά ή ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με την αξιοποίηση του Διαδικτύου και το ηλεκτρονικό εμπόριο, σε στελέχη διαφόρων διευθύνσεων (πχ. marketing, πωλήσεις, logistics, οικονομική διαχείριση κλπ.) όπου το ηλεκτρονικό επιχειρείν αναβαθμίζει τις διαδικασίες τους, σε εταιρίες που προσφέρουν υπηρεσίες διαδραστικού Marketing, social media στρατηγικές κλπ., σε νέους επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται να ξεκινήσουν επιχειρηματική δραστηριότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, σε εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου ή υποστηρικτικές σε αυτές (π.χ. τράπεζες, εταιρίες λογισμικού, υπηρεσίες ασφαλείας, μεταφορές, τηλεπικοινωνίες, κλπ.) και σε ιδιώτες που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις ευκαιρίες επιχειρηματικότητας και απασχόλησης που προσφέρονται και δύναται να προσφερθούν στο δυναμικό κλάδο του e-Business στην Ελλάδα.
Χορηγοί του συνεδρίου είναι οι Cisco, Clever Services A.E., Conference και Targit.
Υποστηρικτές οι Coca Cola Τρία Έψιλον, Τράπεζα Eurobank, Nespresso. Business Solutions και Reprisemedia. Χορηγός Ταχυμεταφορών η ΤΝΤ. Χορηγοί επικοινωνίας τα Adbusiness, ComBusines, ComToday, Lifo και Manager.
Χορηγοί Διαδικτυακής επικοινωνίας: Advertising.gr, Business News.gr, επιχειρώ, palo.gr, suit.gr και Το Χρήμα. Τηλεοπτικός χορηγός το SBC.