To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Braincandy: Φέρνει το Neuromarketing στην Ελλάδα

Braincandy: Φέρνει το Neuromarketing στην Ελλάδα
Η Braincandy, εταιρεία brand building και έρευνας αγοράς, λανσάρει το BrainMetrics, ένα πρωτοποριακό ερευνητικό εργαλείο που βασίζεται στο neuroscience. 

H μεθοδολογία αυτή συνδυάζει Eye Tracking, Face Recognition, EEG (ElectroEncephaloGrapher) και Mouse Tracking, προκειμένου να αποκαλύψει αυτό που πραγματικά προσέχουν και κυρίως νιώθουν οι καταναλωτές σε οποιαδήποτε μορφή επικοινωνίας (TV, digital, print, OOH), χωρίς καν να ερωτηθούν.

Ο Πάρις Σκανδάλης, Brand Building Director της Braincandy δήλωσε σχετικά: "Το neuroscience δεν χρειάζεται να είναι “rocket science”, ούτε “rocket cost”. Το BrainMetrics βγάζει το neuromarketing από το εργαστήριο και το προσγειώνει στην πραγματικότητα της αγοράς και του καταναλωτή, βοηθώντας τους marketers όχι μόνο σε brand building αλλά και σε brand activation επίπεδο".
TAGS: Braincandy