To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Heineken®, Open Your World

Heineken®, Open Your World
Heineken®, Open Your World

Η Heineken αποτελεί την premium διεθνή μάρκα μπίρας που ξεχωρίζει χάρη στη γεμάτη γεύση της και το διακριτικό άρωμα λυκίσκου και μαγιάς, που οφείλεται στη μέθοδο καλλιέργειας του κριθαριού, αλλά και του μοναδικού τύπου μαγιάς που χρησιμοποιείται για την παρασκευή της.

H πορεία στην ελληνική αγορά

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία λάνσαρε στην ελληνική αγορά την Heineken το 1981 και μέσα σε αυτά τα 30 χρόνια η μάρκα έχει καταφέρει να κερδίσει την προτίμηση και του ελληνικού κοινού.

Βrand of the Century

Το 1999 η Heineken ανακηρύχθηκε Brand of the Century, ενώ από το 2001 η εταιρεία έχει αναπτύξει αρκετές πρωτοποριακές συσκευασίες, όπως το Heineken Identity Can- το ξεχωριστό κουτί της Heineken, την αλουμινένια φιάλη Paco σχεδιασμένη από τον Ora-Ito, το βαρελάκι Draughtkeg 5LT, την αλουμινένια φιάλη STAR, αλλά και τη νέα ανάγλυφη φιάλη Heineken με μακρύτερο λαιμό και διάφανη ετικέτα.

Η επικοινωνία

Οι χαρακτηριστικοί επικοινωνιακοί κώδικες της Heineken είναι το πράσινο χρώμα, που συμβολίζει τη φρεσκάδα, τη φύση και τη ζωή και το αστέρι σύμβολο της ποιότητας, αλλά και της παράδοσης στην ζυθοποίηση. Όσον αφορά δε το χαρακτήρα του brand, η Heineken είναι κοσμοπολίτικη, με αυτοπεποίθηση, πνευματώδης και ανοιχτόμυαλη. Σε αυτό το πλαίσιο, οι καμπάνιες της Heineken βρίσκονται πάντα σε πλήρη ευθυγράμμιση με τις αξίες που πρεσβεύει η μάρκα, τηρώντας τις υψηλές προδιαγραφές ποιότητας παραγωγής και γυρισμένες πάντα με έξυπνο τρόπο, επικοινωνώντας τον Man of the World.

Η πρόκληση του Champions League

Από το 2005 η Heineken έχει αναλάβει τη νέα μεγάλη πρόκληση της χορηγίας του UEFA Champions League, της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης ποδοσφαίρου, με στόχο να ταξιδέψει το κοινό στον πλανήτη των πρωταθλητών, για να ζήσει νέες, μοναδικές  εμπειρίες και αξέχαστες συγκινήσεις.

Συναρπαστικές μουσικές εμπειρίες

Η μουσική είναι ένας από τους κύριους χορηγικούς άξονες της Heineken. Πιστή στο ραντεβού της με τα μεγαλύτερα ονόματα της διεθνούς μουσικής σκηνής, προσφέρει στους καταλανωτές της την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τα μεγαλύτερα events που γίνονται στη χώρα μας, όπως το Eject Festival κ.ά.

Υπεύθυνη απόλαυση

Στο πλαίσιο της πολιτικής υπεύθυνης κατανάλωσης που εφαρμόζει στο σύνολο των δραστηριοτήτων της, η Heineken πραγματοποιεί διάφορες ενέργειες, με στόχο την ενημέρωση τόσο των καταναλωτών, όσο και των εργαζομένων σχετικά με τις ευεργετικές συνέπειες της ήπιας κατανάλωσης αλκοόλ. Έχει δημιούργησει τηλεοπτικό spot με πρωταγωνιστή ένα συμπαθέστατο σκύλο, για να μας θυμίζει ότι η διασκέδαση πρέπει να συνοδεύεται από υπευθυνότητα γιατί… «Εάν πίνεις και οδηγείς, είσαι κίνδυνος και για τους άλλους. Σκέψου το». Παράλληλα, όλες οι συσκευασίες φέρουν μήνυμα που παραπέμπει τους καταναλωτές σε ειδική ιστοσελίδα της Heineken, www.enjoyheinekenresponsibly.com, η οποία περιλαμβάνει πληροφορίες αναφορικά με την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.