To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι συμβουλές της Mari Smith στους Έλληνες digital marketers

Οι συμβουλές της Mari Smith στους Έλληνες digital marketers

Η Knowcrunch στο συνέδριο All Things Facebook & Instagram, είχε την τιμή να συνομιλήσει με τη Mari Smith, Premier Facebook Marketing Expert & Top Social Media Thought Leader και να λάβει την πολύτιμη γνώμη της για τις εξελίξεις του digital marketing αλλά και τις προσωπικές συμβουλές της για τους Knowcrunch alumni.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο digital marketing challenge για το 2024;

Η Mari ρωτήθηκε για το μεγαλύτερο challenge του 2024 των digital marketing agencies & freelancers. Βασιζόμενη στη συνεχή εξέλιξη που απαιτείται από τους marketers, είπε «Το να παραμείνουμε updated θα είναι το μεγαλύτερο challenge της χρονιάς. Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) θα είναι το καθημερινό άγχος των marketers. Ωστόσο χρειάζεται να παραμένουμε συγκεντρωμένοι και να μην χανόμαστε στο κατακλυσμό πληροφοριών.

Σε ποιες παγίδες πέφτουν οι επιχειρήσεις σε Facebook & Instagram;

Η Mari Smith ρωτήθηκε επίσης, για τις παγίδες στις οποίες πέφτουν συχνά οι εταιρίες σχετικά με τις πλατφόρμες Facebook και Instagram. Παρατηρεί πως οι επιχειρήσεις συχνά δεν ανανεώνουν τη στρατηγική και την τακτική τους, καταλήγοντας σε μη επιθυμητά αποτελέσματα. Επίσης, δεν έχουν στελέχη αρμόδια για νέες ιδέες, με αποτέλεσμα να μην πειραματίζονται, εξελίσσονται και συμβαδίζουν με την αγορά, τα trends και τις αλλαγές που υφίστανται οι πλατφόρμες. Επιλέγουν μια προσέγγιση η οποία υπήρξε αποτελεσματική στο παρελθόν και την υιοθετούν συστηματικά σε όλες τις ενέργειες τους.

Είναι το Facebook η ιδανική πλατφόρμα για την ανάπτυξη κοινότητας ως brand;

Στην ερώτηση για την επιλογή μεταξύ Facebook και Instagram, για τη δημιουργία κοινότητας, υποστήριξε πως το Facebook είναι το ιδανικό social media platform, καθώς η ιδιωτικότητα των private groups του Facebook προσφέρει ασφάλεια και έλεγχο των μελών του. Ωστόσο, αν μια επιχείρηση είναι πιο ενεργή στο Instagram, προτείνει φυσικά τη δοκιμή ενός broadcast channel. Παρ’ όλο που δεν ενέχονται η αλληλεπίδραση και η ανταλλαγή απόψεων, όπως στο Facebook, όμως διαφαίνεται η προτίμηση του κοινού μέσω των αντιδράσεων (likes κλπ.).

Αυτή η δήλωσή της επιβεβαιώνει τις σωστές κινήσεις της Knowcrunch, με τα private Facebook group της και τη δυνατή κοινότητα των φοιτητών και αποφοίτων της.

Πόσο θα αλλάξει το ΑΙ τις πλατφόρμες Facebook & Instagram;

Η Mari τόνισε πως θα γίνουν σπουδαίες αλλαγές τα επόμενα χρόνια σε Facebook και Instagram. Ωστόσο, σημείωσε ότι η Meta συνειδητοποίει την αδυναμία να εφαρμόσει όλες αυτές τις αλλαγές, καθώς θα μπορούσε να κατακλύσει τους χρήστες. Γι’ αυτό, όλες αυτές οι αλλαγές και τα νέα ΑΙ features θα υλοποιηθούν σταδιακά.

Ακόμα, πιστεύει πως όποιες αλλαγές πραγματοποιηθούν δεν θα είναι υποχρεωτικές, αλλά  στην ευχέρεια κάθε χρήστη.

Ως την πιο σημαντική ΑΙ εξέλιξη που θα εφαρμοστεί στις δύο αυτές πλατφόρμες, ανέφερε οι μεταφράσεις των videos θα είναι πλέον διαθέσιμες σε πολλαπλές γλώσσες πατώντας απλά ένα κουμπί. 

Συμβουλή της Mari Smith για τους εκπαιδευόμενους digital marketers της Knowcrunch.

Η Knowcrunch σκεπτόμενη τους σπουδαστές της, ζήτησε από τη Mari Smith να μοιραστεί μερικές συμβουλές, που θα τους συνοδεύουν στην πορεία τους στο digital marketing. Αναφερόμενη στο quote που κυκλοφορεί το τελευταίο διάστημα «AI is going to replace marketers», εξήγησε ότι το ΑΙ θα αντικαταστήσει μόνο εκείνους που δεν το χρησιμοποιούν. 

«Ένα ρομπότ δεν μπορεί να φτάσει το επίπεδο συναισθημάτων ενός ανθρώπου.»

Πρότεινε να εξοικειωθούν όλοι οι marketers με το ΑΙ, είτε μελετώντας τις δυνατότητές του, είτε ως δυνητικοί professionals π.χ. AI Prompt Engineer, ώστε να δημιουργούν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Κλείνοντας, μας παρότρυνε να προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές και εξελίξεις που υφίστανται στον κλάδο, ώστε να προκύπτουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, πάντοτε με προσοχή, μην αναλωνόμαστε στην πληθώρα πληροφοριών. Είναι σαφές ότι τα επόμενα χρόνια θα προκύπτουν νέα AI features. Επομένως είναι δόκιμο να τα εντάξουμε στην καθημερινότητα μας, προκειμένου να απλοποιήσουμε διαδικασίες, ώστε να έχουμε τον πλήρη έλεγχο της τεχνητής νοημοσύνης.


TAGS: Knowcrunch