To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

«Ομάδα είναι μόνο μία»

«Ομάδα είναι μόνο μία»
«Ομάδα είναι μόνο μία»

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Αν και στη Nova δεν υπάρχει off season όπως στα υπόλοιπα κανάλια, πώς έχετε αποφασίσει να κινηθείτε αυτήν τη νέα τηλεοπτική σεζόν, τόσο σε επίπεδο περιεχομένου όσο και εμπορικής/διαφημιστικής πρότασης;

Δ.Β.:
Για τη Nova δεν υπάρχει off season, καθώς οι ζωντανές αθλητικές μεταδόσεις, οι πρεμιέρες ταινιών, τα νέα επεισόδια σειρών και οι εκπομπές παίζουν 12 μήνες το χρόνο! Και αυτήν την τηλεοπτική σεζόν, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους συνδρομητές μας το περιεχόμενο που αγαπούν. Στην περίοδο που θα ακολουθήσει, η Nova θα συνεχίσει να προβάλλει αυτό που έρχεται πρώτο στις προτιμήσεις των τηλεθεατών, όσον αφορά στο αθλητικό, αλλά και στο κινηματογραφικό περιεχόμενο. Εκτός όμως της ποιότητας του περιεχομένου, το πρόγραμμα της Nova είναι δομημένο σε ζώνες, στις οποίες οι συνδρομητές μας είναι πλέον καλά «εκπαιδευμένοι» και οι διαφημιζόμενοι μπορούν εύκολα και στοχευμένα να βρουν τα κοινά στα οποία απευθύνονται. Αν προσθέσει κανείς στην εικόνα και το υψηλής επισκεψιμότητας αθλητικό site μας, Novasports.gr, το οποίο εμπιστεύονται εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες κάθε μήνα για την αθλητική τους ενημέρωση, αλλά και τα Social Media κανάλια της εταιρείας μας, που έχουν επίσης πολλές χιλιάδες φίλους και followers, καταλαβαίνει κανείς ότι στη Nova μπορεί να εξασφαλίσει μια σφαιρική προβολή ενός brand, στοχευμένα και αποτελεσματικά.

adb: Ποια θα λέγατε πως είναι τα «δυνατά χαρτιά» φέτος, που θα κερδίσουν τους συνδρομητές και θα αποτελέσουν θελκτικό όχημα επικοινωνίας για τους διαφημιζόμενους;

Δ.Β.:
Σε επίπεδο αθλητικού περιεχομένου, η στρατηγική της εταιρείας να επενδύσει στο περιεχόμενο που πραγματικά ενδιαφέρει τον Έλληνα φίλαθλο, επιβραβεύεται αυτή τη στιγμή από περισσότερα από 500 χιλιάδες νοικοκυριά. Έχουμε όλες εκείνες τις διοργανώσεις που κανείς δεν θέλει να χάσει, προσφέροντας έτσι στους συνδρομητές μας τη δυνατότητα να παρακολουθούν σε συνεχή βάση, κάθε εβδομάδα και καθ’ όλην τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου τα πάντα για την ομάδα της καρδιάς τους. Αναμφισβήτητα, η ναυαρχίδα παραμένει το πρωτάθλημα της Super League, το οποίο θα συνεχίσει να προβάλλεται αποκλειστικά από τα κανάλια Novasports μέχρι και το 2019. Ειδικά φέτος, η Super League είναι πιο συναρπαστική από ποτέ, με την επιστροφή σε αυτήν των ομάδων της ΑΕΚ και του Ηρακλή. Με 14 ντέρμπι από  τα παλιά, τα οποία ήδη έχουν ξεκινήσει, το πρωτάθλημα της Super League είναι το προϊόν που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των φιλάθλων και, ως εκ τούτου, δεν μπορεί να λείπει από τα πλάνα των διαφημιζομένων. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το άθλημα του μπάσκετ κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά των Ελλήνων φιλάθλων, γι’ αυτό και εμείς, μένοντας πιστοί και συνεπείς στη στρατηγική μας, προβάλλουμε το Πρωτάθλημα, αλλά και το Κύπελλο Ελλάδος, και φυσικά για μια ακόμη χρονιά το συναρπαστικό ταξίδι στην Euroleague των δύο μεγάλων ελληνικών ευρωπαϊκών δυνάμεων του μπάσκετ, του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τη Volley League και την Α1 Πόλο, συμπληρώνουν ένα πλήρες αθλητικό μενού, που προσφέρουμε στον Έλληνα φίλαθλο που θέλει να παρακολουθεί την ομάδα του πιστά και για όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου! Όσον αφορά στο κινηματογραφικό περιεχόμενο, τα δυνατά μας χαρτιά είναι οι καλύτερες ταινίες, αλλά και οι πιο δημοφιλείς σειρές, οι οποίες παίζουν πάντα και πρώτα στα κανάλια Novacinema. Οσκαρικές επιτυχίες, blockbusters, φεστιβαλικές ταινίες, παίζουν στα κινηματογραφικά μας κανάλια. Ήδη στο άμεσα προσεχές διάστημα, έρχονται μεγάλοι τίτλοι όπως, “Interstellar”, “Birdman”, «Το παιχνίδι της μίμησης», «Ο Δικαστής», «Η Έξοδος», «Σταχτοπούτα», «Μεγάλα Μάτια», «Η Συνέντευξη», «Πάντιγκτον», «Οι Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης» και πολλοί ακόμα τίτλοι για όλα τα γούστα. Στις τηλεοπτικές σειρές, η Nova συνεχίζει να αλλάζει τα τηλεοπτικά δεδομένα! Η προβολή κορυφαίων σειρών, λίγες ώρες μετά ή ακόμα και ταυτόχρονα με την Αμερική και με υπότιτλους, έδωσε ιδιαίτερη ώθηση στην τηλεθέασή τους. Μια τηλεθέαση που βέβαια είναι μεγάλη και σίγουρη όταν προβάλλεις σειρές, όπως το “Game of Thrones”, το “True Detective”, το “Leftovers”, το “NCIS”, το “Gotham”, σειρές δηλαδή με εκατομμύρια fans σε όλο τον κόσμο, αλλά και καινούργιες σειρές που πρόσφατα ξεκίνησαν, όπως το “Blindspot” και το “Show me a Hero”, που ήδη έχουν αρχίσει να προκαλούν αίσθηση. Τα κανάλια Novacinema είναι βέβαια και το σπίτι των μεγάλων τελετών βραβείων, αφού εδώ προβάλλονται ζωντανά και αποκλειστικά τα Oscars, τα Golden Globes και τα SAG Awards. Σε όλα αυτά, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το ποιοτικό ψυχαγωγικό κανάλι Novalifε, του οποίου το πρόγραμμα διαρκώς αναβαθμίζεται με πολλούς και σημαντικούς τίτλους ταινιών και σειρών, αλλά και με νέες εκπομπές. Μόλις πριν από λίγες ημέρες ανακοινώσαμε ότι μέσα από τη συχνότητα του συγκεκριμένου καναλιού, έρχονται δύο νέες εκπομπές που είμαστε σίγουροι ότι θα γνωρίσουν πολύ μεγάλη αποδοχή, καθώς πρόκειται για το μεγαλύτερο αμερικανικό show, το “The Ellen DeGeneres Show”, το οποίο έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, και το “One World Kitchen”, μια διαφορετική εκπομπή μαγειρικής, που φέρνει συνταγές από διεθνείς, γνωστές και αγαπημένες κουζίνες.

adb: Γενικότερα, τι μπορούν να προσφέρουν τα media της Nova σε έναν διαφημιζόμενο; Ποια είναι η συνολική εμπορική σας πρόταση πια, με την ανάπτυξη και του NovaGo αλλά και του Novasports, ποιες κατηγορίες κοινού προσεγγίζετε και ποια είναι η συνολική διείσδυση που διαθέτετε;

Δ.Β.:
Τα κανάλια επικοινωνίας της Nova προσφέρουν τη δυνατότητα διείσδυσης σε ένα πολύ ευρύ κοινό, με γρήγορη και αποτελεσματική στόχευση. Μια πολύ δημιουργική ομάδα, η ομάδα Advertising της Forthnet, αναλαμβάνει το σχεδιασμό customized πλάνων προβολής του κάθε brand, με αποτελεσματικά media plans και creative προσεγγίσεις, ώστε να επιτυγχάνονται οι στόχοι κάθε διαφημιζομένου. Η Nova απευθύνεται σε όλη την οικογένεια. Ο πλουραλισμός και η ποικιλία του προγράμματός της απευθύνονται σε όλα τα κοινά, ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας. Στη Nova όλοι θα βρουν να παρακολουθήσουν αυτό που αγαπάνε. Από αυτήν την άποψη, το κάθε brand μπορεί να προσεγγίσει όποιο κοινό θέλει να απευθυνθεί. Το ανδρικό κοινό θα το βρει εύκολα στα αθλητικά μας κανάλια, αλλά και στο Novasports.gr, στις ταινίες δράσης, στη ζώνη των θρίλερ και στις αστυνομικές σειρές. Το γυναικείο κοινό θα το βρει στο Novalifε, αλλά και σε μεγάλο μέρος των ταινιών και των σειρών που προβάλλονται στα κανάλια Novacinema. Τέλος, στο νέο web site μας, Novaguide.gr, που είναι ο οδηγός προγράμματος όλων των καναλιών που φιλοξενούνται στην πλατφόρμα της Nova, στο οποίο παράλληλα μπορεί να βρει προτάσεις για τα καλύτερα προγράμματα της ημέρας, αφιερώματα για ταινίες, σειρές, στοιχεία για ηθοποιούς κ.ά. Η συνολική διείσδυση είναι πολύ σημαντική, καθώς σε αυτή πρέπει να συνυπολογίσουμε το πραγματικά πολύ μεγάλο κοινό που εκτίθεται στο αθλητικό μας πρόγραμμα, στις καφετέριες και τους χώρους εστίασης σε όλη την Ελλάδα, που γεμίζουν ασφυκτικά κάθε εβδομάδα, ξεκινώντας από την Πέμπτη με τα παιχνίδια της Euroleague και κάθε ημέρα μέχρι τη Δευτέρα, που έχουμε το τελευταίο παιχνίδι της αγωνιστικής της Super League. Τέλος, δίνοντας σε κάθε συνδρομητή μας τη δυνατότητα να παρακολουθήσει τα αγαπημένα του προγράμματα όποτε αυτός θέλει και όπου κι αν βρίσκεται μέσω του Nova GO, αυξάνουμε ακόμα περισσότερο την πιστότητα των συνδρομητών μας και, φυσικά, πολλαπλασιάζουμε τις θεάσεις του προγράμματός μας, άρα και των διαφημιστικών μηνυμάτων που προβάλλονται σε αυτό.

adb: Υπάρχουν κάποια προγραμματισμένα βήματα ή νέα σχέδια για το άμεσο μέλλον;

Δ.Β.:
Τα σχέδιά μας για το μέλλον επικεντρώνονται κυρίως στην εμπορική ανάπτυξη και εκμετάλλευση του πρακτικά «παρθένου» τομέα που δημιουργείται κάτω από την ομπρέλα των υπηρεσιών Over The Top (OTT). Ήδη έχουμε ξεκινήσει και προσφέρουμε υπηρεσίες display αλλά και video advertising στο Nova GO. Τον Ιούνιο «τρέξαμε» πιλοτικό πρόγραμμα, δίνοντας τη δυνατότητα σε Έλληνες του εξωτερικού να αγοράσουν μέσω μοντέλου Pay Per View τα παιχνίδια των τελικών του ελληνικού πρωταθλήματος μπάσκετ. Στη σεζόν που διανύουμε, το συγκεκριμένο μοντέλο θα το εφαρμόσουμε και για τα παιχνίδια της Super League, για τους Έλληνες που ζουν στο εξωτερικό. Τα στοιχεία και οι τάσεις που βλέπουμε στο εξωτερικό δείχνουν ότι μεγάλο μέρος της digital διαφημιστικής δαπάνης έχει μετακινηθεί και συνεχίζει να μετα- κινείται προς τα video formats. Ως εκ τούτου, οι OTT πλατφόρμες και υπηρεσίες είναι εκείνες που καταφέρνουν να κεφαλαιοποιήσουν την ευκαιρία και τις τάσεις της αγοράς. Στην Ελλάδα είμαστε ακόμα σε αρχικό στάδιο, παρά ταύτα εμείς ήδη βλέπουμε τις διεθνείς τάσεις να γίνονται πραγματικότητα, καθώς ήδη η διαφήμιση μέσω video formats στο πλούσιο multimedia περιεχόμενο του Novasports.gr απορροφά ένα πολύ αξιοπρεπές ποσοστό διαφημιστικής δαπάνης. Έχοντας, λοιπόν, όλα τα παραπάνω στοιχεία ως δεδομένα, σχεδιάζουμε τη στρατηγική που θα μας οδηγήσει να αναπτυχθούμε περαιτέρω, απορροφώντας αυξανόμενα διαφημιστικά έσοδα στον τομέα των OTT υπηρεσιών, όπου ήδη έχουμε παρουσία και η οποία θα γίνεται κάθε ημέρα και ισχυρότερη.

Το καλύτερο value for money

adb: Η προηγούμενη σεζόν πώς «έτρεξε» διαφημιστικά για τη Nova; Πώς επηρέασε τις κινήσεις των διαφημιζόμενων η γενικότερη δύσκολη οικονομική συγκυρία, καθώς και η εφαρμογή των capital controls;

Δ.Β.:
Αναμφισβήτητα, η παρατεταμένη διάρκεια της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας στην οποία βρισκόμαστε, η οποία μάλιστα έχει κορυφωθεί από την αρχή του 2015 στο μέσον του οποίου μας επιβλήθηκαν και τα capital controls, αλλά και η γενική πολιτική αστάθεια, με τις τρεις εκλογικές αναμετρήσεις σε διάστημα περίπου 8 μηνών, μας επηρέασε όλους. Κάθε ημέρα προσπαθούμε να διαχειριστούμε αυτή την «ειδικών συνθηκών» κατάσταση, ώστε να διατηρήσουμε τη δυναμική μας και τους ρυθμούς ανάπτυξης που καταγράφουμε τα τελευταία 5 χρόνια ως διαφημιστικό μέσο. Αυτή η διαχείριση έχει ως στόχο να συνεχίσουμε να δίνουμε το καλύτερο δυνατό value for money στους συνεργάτες μας -τις διαφημιστικές εταιρείες -, ώστε να μπορούν με τη σειρά τους να δίνουν το καλύτερο δυνατό διαφημιστικό αποτέλεσμα στους πελάτες τους.

Τα πλεονεκτήματα της συνδρομητικής

adb: Ποια θα λέγατε πως είναι γενικότερα τα πλεονεκτήματα της συνδρομητικής τηλεόρασης σαν περιβάλλον διαφήμισης και προβολής σε αντιπαραβολή με τα ελεύθερα κανάλια;

Δ.Β.:
Η συνδρομητική τηλεόραση, η οποία αυξάνει διαρκώς τη διείσδυσή της στα ελληνικά νοικοκυριά, αγγίζοντας πλέον το 25%, προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα κανάλια ελεύθερης λήψης. Αρχικά, πρέπει να σημειώσουμε ότι το καλύτερο, το ποιοτικότερο και σίγουρα αυτό το πρόγραμμα που καθένας από εμάς θέλει να βλέπει, παίζει παραδοσιακά στη Nova. Επίσης, ο μεγάλος αριθμός καναλιών και το πλήθος των προγραμμάτων μας προσφέρει πολύ περισσότερες ευκαιρίες. Για παράδειγμα, στο prime time τα κανάλια ελεύθερης λήψης παίζουν ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα, το οποίο προσπαθούν να απευθύνεται σε όσο το δυνατό μεγαλύτερη μερίδα ανθρώπων, για να εξασφαλίσουν μεγαλύτερα μερίδια τηλεθέασης. Στη Nova, την ίδια ώρα, προβάλλεται στα κανάλια μας μια μεγάλη ποικιλία περιεχομένου, όπου ο καθένας μπορεί να βρει αυτό που πραγματικά θέλει να δει, είτε αυτό είναι αθλητικά είτε μια σειρά ή ταινία, επιλέγοντας και τι είδους ταινία θέλει να δει, κωμωδία, δράσης, περιπέτεια, ρομαντική κ.τ.λ., διαθέτοντας όλες τις επιλογές, χωρίς να μετράμε απλώς «μάτια», στοχεύοντας μόνο στην ποσότητα. Επίσης, ο τρόπος με τον οποίο εντάσσονται στο πρόγραμμά μας οι διαφημίσεις, κάνουν τους τηλεθεατές των καναλιών μας να είναι πολύ πιο δεκτικοί στα μηνύματά τους, καθώς δεν διακόπτουμε το αγαπημένο τους πρόγραμμα με τέτοιο τρόπο, ώστε να τους ενοχλεί και να έχουν αρνητική στάση απέναντι σε αυτά.