To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τέλος ή Αρχή για το Marketing;

Τέλος ή Αρχή για το Marketing;

Με αφορμή το πρόσφατο άρθρο στο adbusiness αναφορικά με το «Τέλος του Marketing» ο Γενικός Διευθυντής της Dart Communication, Διονύσης Γερασιμίδης έκανε το παρακάτω σχόλιο:

«Όσο υπάρχει Market θα υπάρχει και Marketing!!!
• Όσο οι δομές του Market θα αλλάζουν, θα αλλάζει και το Marketing.
• Όσο οι αντιλήψεις, οι στάσεις ζωής, οι απόψεις και ο βαθμός συμμετοχής ενδιαφέροντος των μελών του Market αλλάζουν θα αλλάζει και το Marketing.
• Όσο υπάρχουν επιχειρήσεις που δρουν στο Market και θέλουν να αντλήσουν πωλήσεις, μερίδιο αγοράς και έσοδα τόσο θα υπάρχει Marketing.
• Τι δεν υπάρχει!!! Η καθεστηκυία άποψη των Marketers, τα Marketing Resources μέχρι σήμερα, το «Fake Marketing» ή ελληνιστί το Κεκαλυμμένο Μarketing, που είχαν πολλές ελληνικές επιχειρήσεις στη λειτουργία τους για να δείχνουν σύγχρονες.
• Το Marketing θα είναι η επιχείρηση αλλιώς δεν θα υπάρχει Market για αυτή την επιχείρηση!!!»