Κυκλοφορεί από την Τετάρτη (6/4) το τεύχος Απριλίου του AllStar Basket
Με το εξώφυλλό του να είναι αφιερωμένο στον Ολυμπιακό, που εξασφάλισε τη συμμετοχή του στα playoffs της Euroleague.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το εξώφυλλό του να είναι αφιερωμένο στον Ολυμπιακό, που εξασφάλισε τη συμμετοχή του στα playoffs της Euroleague.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θωµάς Αρβανιτίδης, διευθύνων σύµβουλος Τεχνικής και Χρηµατοοικονοµικής ∆ιοίκησης της PressiousArvanitidis, μίλησε στο adbusiness για την επιτυχημένη διαδρομή των 50 ετών που συμπληρώνει φέτος η εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει συνεργαστεί με διεθνείς τίτλους, όπως το Madame Figaro, το Esquire και το InStyle
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσιάζει το μεγάλο αφιέρωμα "2 χρόνια Covid-19"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζική η συμμετοχή διοικητικών μελών και υπαλλήλων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλο αφιέρωμα στην κατάκτηση του Κυπέλλου από τον Ολυμπιακό και συνέντευξη του Χασάν Μάρτιν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DPG Digital Media είναι ο μοναδικός Ελληνικός ψηφιακός Όμιλος που γίνεται μέλος της OPA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βασικά θέματα τη βιωσιμότητα, τις πράσινες επενδύσεις και το «Climate Deep Tech»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανάλυση από κορυφαίους οικονομολόγους, καθηγητές πανεπιστημίου και στελέχη επιχειρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία από τις ενδοξότερες εφημερίδες στην ιστορία του ελληνικού Τύπου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τεύχος 386 περιέχει ένα μεγάλο αφιέρωμα στους παίκτες που νίκησαν τον χρόνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρχεται σήμερα (5/1), το νέο τεύχος του AllStar Basket, υπ’ αριθμόν 385!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory