Τράπεζα Πειραιώς: Επετειακή έκδοση για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση
Η έκδοση «Γαλλικά Δελτία Ειδήσεων για την Ελληνική Επανάσταση. Έτη 1821-1822»
Η έκδοση «Γαλλικά Δελτία Ειδήσεων για την Ελληνική Επανάσταση. Έτη 1821-1822»
Πραγματοποιήθηκε στο Χίλτον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα περίπτερα το νέο τεύχος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια εποχή που τα social media, έχουν σχεδόν αντικαταστήσει τις παραδοσιακές πηγές ενημέρωσης, δημιουργήθηκε το iMEdD, με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), σε μια προσπάθεια να ξανακερδίσει η δημοσιογραφία τη χαμένη της εγκυρότητα και αξιοπιστία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τις 2 μέχρι τις 4 Νοεμβρίου όλα τα μέλη της Διεθνούς Ένωσης Γραφείων Αποκομμάτων Τύπου (FIBEP) -μεταξύ αυτών και η εταιρεία Media Analysis & Αποδελτίωσης Clip News που αποτελεί μέλος της από το 2002- είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν στο World Media Intelligence Congress.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο τεύχος του AllStar Basket έρχεται στα περίπτερα την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Facebook συνήψε συμφωνία με ένα μέρος του γαλλικού ημερήσιου Τύπου για να του καταβάλλει αμοιβή βάσει "συγγενικών δικαιωμάτων", ανακοίνωσε σήμερα το αμερικανικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία πολυσέλιδη έκδοση που θα συνοδεύεται από ειδικό ένθετο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εφημερίδες "ΤΟ ΒΗΜΑ" και "Τα Νέα" στηρίζουν τον Πολιτισμό και την Παιδεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα το 70% των αναγνωστών, προτίθεται να πληρώσει 10% περισσότερο από τη σημερινή τιμή πώλησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επιτροπή προτείνει «δέσμη μέτρων, η οποία θα ανταποκρίνεται στην ανάγκη να δημιουργηθούν συνθήκες αποτελεσματικού ανταγωνισμού στον συγκεκριμένο κλάδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια συλλογή και χρήση data
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory