Nova: Η κωμωδία δράσης «Violent Night» στη Sunday Premiere
Αυτή την Κυριακή 22/10 (22:00) στο Novacinema1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή την Κυριακή 22/10 (22:00) στο Novacinema1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνανεωμένες ενημερωτικές εκπομπές, κορυφαίες αθλητικές οργανώσεις, σύγχρονα ντοκιμαντέρ, σατιρικές, γαστρονομικές και ταξιδιωτικές εκπομπές, αλλά και κορυφαίες ξένες ταινίες σε Α’ τηλεοπτική προβολή συνθέτουν το ανανεωμένο τηλεοπτικό πρόγραμμα του ACTION 24
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανδαισία με ΠΑΟΚ-Ατρόμητος, Αστέρας Τρίπολης-ΑΕΚ, Πανσερραϊκός - Άρης, Τσέλσι - Άρσεναλ, Λίβερπουλ - Έβερτον, Σεβίλλη - Ρεάλ Μαδρίτης, Μπαρτσελόνα - Αθλέτικ Μπιλμπάο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σειρά 5 διαγωνισμών ξεκινά από 23/10 και ολοκληρώνεται στις 17 Μαρτίου, ενώ αφορά συνδρομητές υπηρεσίας τηλεόρασης Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝτεμπούτο για το brand Paramount στην Ελλάδα μέσα στο 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈσπασε τα κοντέρ σημειώνοντας ποσοστό 31,9% στο δυναμικό κοινό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπόψε στις 21:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ενημέρωση και ψυχαγωγία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Γη της Ελίας και το Ναυάγιο βρέθηκαν στο πρώτο σκαλί του βάθρου εν μέσω αυξημένου ανταγωνισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ποσοστό 13,3 στο δυναμικό κοινό το κεντρικό δελτίο προπορεύτηκε του ανταγωνισμού κατα 2 μονάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνδεικτικά ο Σασμός σημείωσε ποσοστό 20,3% στο δυναμικό κοινό, ενώ ο Γιατρός 22%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory