ACTION 24 / ATTICA TV: Ενισχύουν το δυναμικό τους με τον Νίκο Μήλλα
Τον νέο τεχνικό διευθυντή των καναλιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον νέο τεχνικό διευθυντή των καναλιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλυμπιακός – Μπαρτσελόνα, Παναθηναϊκός – Μπάγερν Μονάχου και όλοι οι αγώνες LIVE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ποσοστό 13,3% στο γενικό σύνολο και 12,4 στο δυναμικό κοινό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤόσο στο δυναμικό κοινό όσο και στο γενικό σύνολο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι καλεσμένο της τον Mente Fuerte
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠριν από την προβολή τους στον ΑΝΤ1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚέρδισε το δυναμικό κοινό με ποσοστό 12,8%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ενημερωτικός μαραθώνιος ξεκινά από τις 10:00 το πρωί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο επεισόδιο είναι αφιερωμένο στη μικρή μεγάλη ιστορία της ζωής του Αντώνη Καργιώτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα μεταδίδει όλες τις εξελίξεις από τις Ηνωμένες Πολιτείες αλλά και όλα συνδέονται με τα εθνικά μας θέματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή την Κυριακή 8/10 (20:30) στο COSMOTE CINEMA 1HD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπόψε 6/10 στις 22:30 στο COSMOTE SPORT 1HD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory