Eνδιαφέρον CVC για το Publicis Groupe;
Tι αναφέρει δημοσίευμα του Campaign.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTι αναφέρει δημοσίευμα του Campaign.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αλλάζει;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα πλαίσια των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης κατά του Covid-19, η Αστική Μη Κερδοσκοπική εταιρεία, «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ», ανταποκρίθηκε στο αίτημα του ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΕΙΟΥ - ΓΝ Ν. Ιωνίας, για την προμήθεια μηχανημάτων απολύμανσης αέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH bwin, στο πλαίσιο πρωτοβουλιών κοινωνικής υπευθυνότητας, ανακοινώνει τον Απολογισμό του Κοινωνικού Αποτυπώματος για το 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαχρονική προσφορά του Ομίλου ΟΤΕ σε κοινωφελείς οργανισμούς για παιδιά την τελευταία εικοσαετία αγγίζει τα 9 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Πραγματική Ιστορία πίσω από τα πιο επιτυχημένα Brands
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε έναν ξεχωριστό και συμβολικό τρόπο, το CSR Hellas γιόρτασε τα 20 χρόνια του με την πραγματοποίηση διαδικτυακής συζήτησης, στις 10 Δεκεμβρίου 2020 που συμπίπτει με την Παγκόσμια ημέρα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, έναν από τους βασικούς πυλώνες της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς το brand purpose γίνεται σήμερα το νέο νόμισμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαροχή υπηρεσιών σχεδιασμού και υλοποίησης στρατηγικής, και διαχείριση των σχέσεων της Ελλάδας με διεθνή μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από 13 χρόνια παρουσίας στην θέση της Corporate Communications Manager της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε δύο Client Service Directors συνεχίζει η εταιρεία, που πρόσθεσε στο δυναμικό της την Αιμιλία Παπαθανασοπούλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, το δεύτερο virtual dialogue στην ενότητα “People Next”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory