Τα «λιοντάρια» των Καννών στην Αθήνα
Η Έκθεση Cannes Lions 2011 φιλοξενείται στις 2-4 Δεκεμβρίου στην Αθήνα, φέρνοντας στην Ελλάδα τις καλύτερες Διαφημίσεις του κόσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Έκθεση Cannes Lions 2011 φιλοξενείται στις 2-4 Δεκεμβρίου στην Αθήνα, φέρνοντας στην Ελλάδα τις καλύτερες Διαφημίσεις του κόσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην υπογραφή κοινοπρακτικού δανείου προχρηματοδότησης, ύψους 13,923 εκατομμυρίων ευρώ προχώρησε η Nutriart, με στόχο την αποπληρωμή παλαιότερων προχρηματοδοτήσεων και την κάλυψη αναγκών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην pro bono στήριξή της στο TEDxAthens παρέχει η Civitas, η οποία ανέλαβε το πρόγραμμα επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον σχεδιασμό και την υλοποίηση των ημερών καφεγνωσίας, υπογράφει η Weber Shandwick, για λογαριασμό της Nespresso.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια ανατρεπτική συνέντευξη που παραχώρησε στο adbusiness, η διευθύνουσα σύμβουλος της *αία relate, Αλεξία Μπακογιάννη, μιλάει για τα κακώς κείμενα στην αγορά και τη φιλοσοφία της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επίτευξη επιτυχημένης επικοινωνίας μέσα στην ψηφιακή εποχή αποτελεί το βασικό θέμα διαπραγμάτευσης του debate που θα πραγματοποιηθεί στις 11/11, στην OTE Academy, υπό την αιγίδα της European Association of Communication Directors.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ανανέωση της συνεργασίας του με την Action Hellas προχώρησε ο ταξιδιωτικός οργανισμός Navigator Travel & Tourist Services, αναθέτοντάς του το πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα μοναδικό brand, κάτω από το οποίο διοργανώνονται αθλητικά γεγονότα με τη συμμετοχή ομάδων από Ελλάδα και Τουρκία, δημιούργησε η assetOgilvy, σε συνεργασία με την τουρκική SportnSports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Εpavlis Κτηματομεσίτες εμπιστεύτηκε το δημιουργικό γραφείο S & Team για την «ανανέωση» της εταιρικής της εικόνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Globe One Digital, www.globeone.gr, ανέλαβε το Search & Social Marketing για λογαριασμό της Energa Power Trading (Energa), της μεγαλύτερης ιδιωτικής εταιρείας προμήθειας ενεργειακών προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cytech Ε.Π.Ε. ανακοινώνει την προσθήκη βελτιωμένων εργαλείων διαχείρισης μιας Bluetooth & WiFi καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Covent Garden, The Royal Opera House του Λονδίνου, μεταφέρθηκε η έκθεση κοστουμιών και μασκών του καταξιωμένου σκηνογράφου Γιάννη Μετζικώφ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory