
H Comm Effect για τη Visa Hellas
Η Communication Effect ανέλαβε την οργάνωση του project και της καμπάνιας αλληλεγγύης της Visa Hellas για την υποστήριξη 15 οργανισμών στην Ελλάδα με την διάθεση 1 εκατομ ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Communication Effect ανέλαβε την οργάνωση του project και της καμπάνιας αλληλεγγύης της Visa Hellas για την υποστήριξη 15 οργανισμών στην Ελλάδα με την διάθεση 1 εκατομ ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥλοποιήθηκε η Εκκίνηση του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Επικοινωνίας, στο πλαίσιο της Γιορτής του Τύπου που διοργάνωσε για 32η συνεχόμενη χρονιά το «Ίδρυμα για την Προαγωγή της Δημοσιογραφίας Αθανάσιος Β. Μπότσης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ενδιαφερόμενοι τηλεοπτικοί σταθμοί πρέπει να υποβάλλουν συμμετοχή μέχρι τις 25/2.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική εξέλιξη στο χώρο της Υγείας που αλλάζει διαρκώς τα τελευταία χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑFull service agency για τη δημιουργία δράσεων και περιεχομένου με αξία για τα brands από τους Γιώργο Αναστασίου, Σταύρο Κοντακτσή, Γιάννη Καρδαρά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπέλεξε ένα από τα πιο αντισυμβατικά ταλέντα του κόσμου για τη νέα συλλογή της «Maverick».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφόρησε από τις «Εκδόσεις Σάκκουλα» η ανανεωμένη έκδοση στην τιμή των 30 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Διευθύντρια Επικοινωνίας της φαρμακευτικής εταιρείας Novartis Ελλάς, θα είναι ένα από τα βασικά πρόσωπα της Επιτροπής για τα βραβεία SABRE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κορίτσι του Μποντ, η Γαλλίδα ηθοποιός Λεά Ελέν Σεϊντού Φορνιέ ντε Κλοσόν είναι το νέο πρόσωπο της Louis Vuitton
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟρίστηκε αρμόδια για την εποπτεία των επικοινωνιακών προγραμμάτων και δράσεων για τα Υπουργεία και τους φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος Επικοινωνίας, που περιέλαβε ενέργειες Media Relations καθώς επίσης και Επιστημονικές Ημερίδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Νίκος Κακολύρης μετακινείται στην Ogilvy Africa όπου θα ασκεί καθήκοντα Managing Partner & Head of Operations στην Ogilvy Public Relations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory