
Τελευταίο event για το Your Rhythm Your Beetle
Μετά από μία διαδρομή τριών μηνών με 2 μπάντες, σε 12 πόλεις και 20 live, η ενέργεια της Action Direct κλείνει με ένα μεγάλο event την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από μία διαδρομή τριών μηνών με 2 μπάντες, σε 12 πόλεις και 20 live, η ενέργεια της Action Direct κλείνει με ένα μεγάλο event την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Communication Effect ανέλαβε το σχεδιασμό και την οργάνωση του press event του Johnson’s Bedtime.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο FAIRY στηρίζοντας το Πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο PROLEPSIS, προσέφερε δωρεάν σχολικά γεύματα σε μαθητές δημοσίων σχολείων που πλήττονται από την κρίση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Communication EFFECT σχεδίασε και υλοποίει πλάνο δημοσιότητας για την πρωτοβουλία αλληλεγγύης του Johnnie Walker «Ωδή στη Λέσβο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάτω από το φως της Ακρόπολης ολοκληρώθηκε το βράδυ του Σαββάτου το 1ο ACROPOLIS NIGHT RUN, με χορηγό τη Stoiximan.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετακίνηση, σύμφωνα με πληροφορίες, του συνόλου το λογαριασμού Δημοσίων Σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ελληνική εταιρεία στρωματοποιίας αναθέτει στην H+K Strategies το ολιστικό πρόγραμμα επικοινωνίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο TEDxAcademy επιστρέφει για 7η συνεχή χρονιά τη 1η Οκτωβρίου 2016 με θέμα “Re-imagine Greece”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μία λαμπρή εκδήλωση, η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή βράβευσε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες που αγωνίστηκαν στους 31ους Ολυμπιακούς Αγώνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τη Frank & Fame προχώρησε το BMW Group Hellas έπειτα από regional tender.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου, εκδήλωση που διοργάνωσε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods προς τιμήν του Δημήτρη Διαμαντίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Rene Kreis επιλέχθηκε για να αναλάβει επικεφαλής των Δημοσίων Σχέσεων στην Cadillac & Chevrolet Performance Cars Europe
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory