H Admine για το Microsoft Synthesis
Υπογράφει την εικαστική ταυτότητα και τη στρατηγική επικοινωνίας και προβολής του project
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπογράφει την εικαστική ταυτότητα και τη στρατηγική επικοινωνίας και προβολής του project
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα συνεργασία αφορά στο σχεδιασμό και υλοποίηση επικοινωνιακής στρατηγικής
και την παροχή υπηρεσιών εταιρικής επικοινωνίας.
Συνεχίζει ως το PR agency της ελληνικής εταιρείας δερμοκαλλυντικών προϊόντων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ολοκληρωμένο πρόγραμμα στήριξης που απευθύνεται σε τουριστικές επιχειρήσεις και προορισμούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα δυναμική συνεργασία με το κορυφαίο δίκτυο public affairs παγκοσμίως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ*Της Αγγελικής Κιοφίρη, Acting Country Manager, Action Global Communications Ελλάδος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς πλήγωσε τον κλάδο των εκθέσεων και των event ο Covid-19 και πώς επιχειρείται το restart στο χώρο, τον οποίο µόνο εύκολο δεν µπορεί να χαρακτηριστεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ενδοεταιρική επικοινωνία στο επίκεντρο του πρώτου σεμιναρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα Sabre Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEπανασχεδιασμός της μάρκας και ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρευνα της Mindhaus και του Pollfish στην αμερικανική και στις ευρωπαϊκές αγορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία χορηγεί το 1ο PRCA Virtual International Summit και παρουσιάζει τα αποτελέσματα της έρευνάς της για την επικοινωνία στην μετά-κορονοϊό εποχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory