To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

TV: Εμπορική κυριαρχία του ποδοσφαίρου στις ΗΠΑ

TV: Εμπορική κυριαρχία του ποδοσφαίρου στις ΗΠΑ
TV: Εμπορική κυριαρχία του ποδοσφαίρου στις ΗΠΑ

Τα πιο ακριβά shows στη φετινή τηλεοπτική σεζόν των ΗΠΑ, είναι αυτά που υπερέχουν στη Live τηλεθέαση. Το αμερικάνικο ποδόσφαιρο εξακολουθεί να κυριαρχεί, σαν το πιο ακριβό πρόγραμμα για τους διαφημιζόμενους, με τα Sunday Night Football (NBC) και Thursday Night Football (CBS) να καταλαμβάνουν την 1η και 2η θέση αντίστοιχα στον σχετικό πίνακα του Ad Age.

Κατά μέσο όρο, οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν 627.300 δολάρια φια ένα σποτ 30 δευτερολέπτων στο Sunday Night Football, ποσό που είναι αυξημένο κατά 6% σε σύγκριση με την προηγούμενη σεζόν. Όσο για τον εμπορικό χρόνο στο Thursday Night Football, αυτός εκτιμάται σε 483.333 δολάρια. Την τάση αυτή, που έχει σταθεροποιηθεί τα τελευταία χρόνια, δείχνουν πρόθυμοι να ακολουθήσουν και οι διαφημιζόμενοι, πληρώνοντας περισσότερα για Live προγράμματα, τα οποία προτιμούν κατά κόρον οι τηλεθεατές.

Από τα εκπαιδευτικά προγράμματα, το The Bing Bang Theory του CBS είναι το πιο ακριβό, με το κόστος να ανέρχεται σε 344.827 δολάρια κατά μέσο όρο. Είναι χαρακτηριστικό πως την φετινή πρεμιέρα παρακολούθησαν 17,2 εκατομμύρια τηλεθεατές. Ωστόσο, η ακριβότερη σειρά παραμένει το Walking Dead του AMC, με τους διαφημιζόμενους να πληρώνουν περί τα 400.000 δολάρια για ένα πακέτο διαφημιστικών σποτς.   

Η έρευνα του Ad Age διενεργήθηκε με το συνδυασμό στοιχείων από επτά media-buying εταιρείες, ενώ οι τιμές που δημοσιεύτηκαν, θα πρέπει να αντιμετωπίζονται σαν \"δείκτες κατεύθυνσης\" και όχι σαν τις πραγματικές τιμές που πληρώνει ο κάθε διαφημιζόμενος για σποτ 30 δευτερολέπτων.

Σημειώνεται πως από τα shows που είχαν παρουσία και στην περσινή λίστα, τα 21 είδαν το κόστος διαφημιστικού χρόνου να μειώνεται, άλλα 20 αντιμετώπισαν αύξηση, ενώ 14 παρέμειναν, σχετικά, σταθερά. Μάλιστα, το Grey\'s Anatomy του ABC ήταν αυτό με τη μεγαλύτερη κάμψη (-27%), ενώ το πιο κερδισμένο ήταν το \"Sleepy Hollow\" του Fox, με αύξηση 47%.