Το SPORT24 στο Facebook Messenger
Το Sport24.gr αναβαθμίζεται συνεχώς και παρέχει ολοένα και περισσότερες δυνατότητες ενημέρωσης στους αναγνώστες του...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Sport24.gr αναβαθμίζεται συνεχώς και παρέχει ολοένα και περισσότερες δυνατότητες ενημέρωσης στους αναγνώστες του...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ COSMOTE σπάει τους κανόνες στο Mobile Internet, με τα νέα πακέτα GIGA NOW.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα διαδικτυακή πλατφόρμα από την Linakis Digital και νέα επικοινωνιακή καμπάνια από την Frank & Fame για την 3,14 Records
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Netwix.gr και το VICE επιστρέφουν με μία νέα καλοκαιρινή πρόταση γεμάτη δράση και περιπέτεια, “The Thing About Greece – Wind & Water”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Admine και η Honda βάζουν τους αναβάτες του Hondaroadtrips 2017 στο «τιμόνι» της σελίδας της Honda Μoto στο Facebook
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Queen.gr το κορυφαίο γυναικείο site, που ανήκει στο δίκτυο της DPG Digital Media, ανανέωσε την εμφάνιση του, διατηρώντας όμως τον χαρακτήρα που το κοινό του έχει αγαπήσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Solid Havas με στρατηγικό συνεργάτη την PvPRO σχεδίασε για το ΠΛΑΙΣΙΟ μια νέα πλατφόρμα e-sports κάτω από τη δημιουργική ομπρέλα ΠΛΑΙΣΙΟ GAMING NATION.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους 10 ταλαντούχους νέους που έδειξαν ότι το ‘χουν και διακρίθηκαν μέσα από μια πολυδιάστατη διαδικασία επιλογής καλωσορίζει η WIND στον β’ κύκλο του προγράμματος WIND Young Talents.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Twitter προχώρησε στην πρόσληψη νέου chief financial officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo καινοτόμο, εύχρηστο πρόγραμμα επιβράβευσης της εταιρείας INGLOT, INGLOT Beauty Rewards, σχεδίασε η QIVOS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Google δημοσίευσε την λίστα με τους φιναλίστ για τα φετινά βραβεία Premier Partner με τα κορυφαία digital marketing agencies από Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ ανακοινώνει τη σύναψη εμπορικής συνεργασίας με τη Brainfood Media για το site Botrini.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory