24MEDIA: "Χρυσός Χορηγός" στα Ermis Awards 2018
Για 6η συνεχή χρονιά ο όμιλος της 24MEDIA ήταν “Χρυσός Χορηγός” των Ermis Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 6η συνεχή χρονιά ο όμιλος της 24MEDIA ήταν “Χρυσός Χορηγός” των Ermis Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Google δημοσίευσε τον ετήσιο απολογισμό της για την καταπολέμηση των κακόβουλων διαφημίσεων (bad ads) κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Πλαίσιο με αφορμή την παγκόσμια ημέρα της γυναίκας, διοργάνωσε κάτι ξεχωριστό και για τις 585 γυναίκες της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της συστηματικής παρουσίας της σε διεθνή τεχνολογικά γεγονότα κορυφαίας αναγνώρισης και κύρους, η Palo έδωσε το διπλό «παρών» στο Mobile World Congress 2018 (MWC) και στο OpenNMT Paris Workshop 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Πλαίσιο και φέτος ήταν "παρών" στη μεγαλύτερη συνάντηση mobile τεχνολογίας που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, την παγκόσμια πρωτεύουσα των κινητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο IAB Europe δημοσίευσε προς σχολιασμό το προσχέδιο τεχνικών προδιαγραφών για το GDPR Transparency & Consent Framework.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Linakis Digital έχει υλοποιήσει μια σειρά από ψηφιακά έργα για τον όμιλο Eurobank, έναν από τους μεγαλύτερους χρηματοοικονομικούς οργανισμούς στην Ελλάδα, τα οποία αποτελούν μέρος του ψηφιακού μετασχηματισμού του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧίλια χιλιόμετρα κατέγραψαν τα κοντέρ των 99 Ελλήνων που συμμετείχαν στην αποστολή καινοτομίας, και αρκετά ακόμα που δεν καταγράφηκαν, στη μεγαλύτερη έκθεση καινοτομίας και ψηφιακής τεχνολογίας του κόσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποκλειστική συνεργασία με την Tink Labs και την πρωτοποριακή συσκευή Handy ξεκίνησε η Digital Effect για την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου θα συμμετέχει ως Σύμβουλος Προγράμματος του 3ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που θα πραγματοποιηθεί 1 με 4 Μαρτίου στους Δελφούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμμαχος στην παραγωγικότητα είναι για τις επιχειρήσεις οι υπηρεσίες Internet μέσω του δικτύου οπτικών ινών της WIND.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΨηφιακές συνδρομές, machine learning και smartphones κάνουν όλο και πιο έντονη την εμφάνισή τους στη ζωή του καταναλωτή και των επιχειρήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory