Stoiximan: Παράδειγμα επιτυχούς εφαρμογής του νέου GDPR
Ο Information Security Manager της Stoiximan κος Παναγιώτης Σκύρλας βρέθηκε ως βασικός εισηγητής στο εκπαιδευτικό σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε από τον ΣΕΒ Θεσσαλίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Information Security Manager της Stoiximan κος Παναγιώτης Σκύρλας βρέθηκε ως βασικός εισηγητής στο εκπαιδευτικό σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε από τον ΣΕΒ Θεσσαλίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BGM OMD και η Adweb πρωτοπορούν στη Programmatic τεχνολογία με τη χρήση πλατφόρμας «Moments Marketing» στην πρόσφατη digital καμπάνια για το Φυσικό Αέριο, Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 3.500 συμμετοχές στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2018, που πραγματοποιήθηκε από τον WRO Hellas με στρατηγικό συνεργάτη την COSMOTE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι χρήστες απευθύνονται στην Google, αναζητώντας πληροφορίες που μπορούν να εμπιστευτούν και που συχνά προέρχονται από έρευνα δημοσιογράφων και δημοσιογραφικών ομίλων παγκοσμίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH L’Oréal ανακοινώνει την εξαγορά του 100% της Καναδικής εταιρίας ModiFace, διεθνώς αναγνωρισμένου ηγέτη στη βιομηχανία της ομορφιάς στον τομέα των εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και τεχνητής νοημοσύνης (AI).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 6η συνεχή χρονιά ο όμιλος της 24MEDIA ήταν “Χρυσός Χορηγός” των Ermis Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Google δημοσίευσε τον ετήσιο απολογισμό της για την καταπολέμηση των κακόβουλων διαφημίσεων (bad ads) κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Πλαίσιο με αφορμή την παγκόσμια ημέρα της γυναίκας, διοργάνωσε κάτι ξεχωριστό και για τις 585 γυναίκες της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της συστηματικής παρουσίας της σε διεθνή τεχνολογικά γεγονότα κορυφαίας αναγνώρισης και κύρους, η Palo έδωσε το διπλό «παρών» στο Mobile World Congress 2018 (MWC) και στο OpenNMT Paris Workshop 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Πλαίσιο και φέτος ήταν "παρών" στη μεγαλύτερη συνάντηση mobile τεχνολογίας που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, την παγκόσμια πρωτεύουσα των κινητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο IAB Europe δημοσίευσε προς σχολιασμό το προσχέδιο τεχνικών προδιαγραφών για το GDPR Transparency & Consent Framework.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Linakis Digital έχει υλοποιήσει μια σειρά από ψηφιακά έργα για τον όμιλο Eurobank, έναν από τους μεγαλύτερους χρηματοοικονομικούς οργανισμούς στην Ελλάδα, τα οποία αποτελούν μέρος του ψηφιακού μετασχηματισμού του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory