Διήμερο Φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών ΟΠΑΠ στην Πάτρα
Ξεπέρασαν τις 4.600 οι συμμετοχές στη διήμερη γιορτή του αθλητισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεπέρασαν τις 4.600 οι συμμετοχές στη διήμερη γιορτή του αθλητισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτηρίζεται για 3η συνεχόμενη χρονιά από τη Lidl Ελλάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την διεθνή προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίου παγκόσμιου προορισμού προσβάσιμου τουρισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Οργάνωση Γη παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη «Νέα Αστική Ατζέντα» του ΟΗΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σειρά είναι εμπνευσμένη από τους χαρακτήρες του ''Game of Thrones'' και περιλαμβάνει 8 προτάσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ απομάκρυνση της συνδέεται με τις μειώσεις προσωπικού της Agency Inside
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εταιρίες ανάπτυξης του FCO επέλεξαν την Mindhaus ως σύμβουλο στρατηγικής τουριστικού marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις εντυπώσεις κατάφερε να κλέψει για μια ακόμα χρονιά το «ιστορικό» πλέον Συμπόσιο Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά το γκραν πρι του Μπαχρέιν, το λογότυπο της Liqui Moly θα εμφανίζεται στους μισούς αγώνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Χαμόγελο του Παιδιού συμμετέχει ενεργά στην καμπάνια ενημέρωσης για τον αριθμό 112
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος πρόσφερε τα έσοδα της εκδήλωσης στον Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αναπηρία Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και στην Κιβωτό του Κόσμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διάκριση έρχεται μετά τη σημαντική πορεία του στη Mastercard
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory