Σύμφωνο συνεργασίας του συλλόγου «Όραμα Ελπίδας» με το Σώμα Ελλήνων Προσκόπων
Με αντικείμενο την ενημέρωση των νέων για τη σημασία της εθελοντικής δωρεάς μυελού των οστών και την εγγραφή νέων εθελοντών δοτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αντικείμενο την ενημέρωση των νέων για τη σημασία της εθελοντικής δωρεάς μυελού των οστών και την εγγραφή νέων εθελοντών δοτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑServiceplan Group, The Unlimited Group και Hakuhodo, ενώνουν τις δυνάμεις τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Cem Topçuoğlu πλέον θα είναι υπεύθυνος και για σημαντικές αγορές της δυτικής Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑWPP Group και McCann αμφισβητούν το τελικό αποτέλεσμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌπως αναφέρεται στο νομοσχέδιο, το δικαίωμα στο σήμα αποκτάται µε την καταχώρισή του στο μητρώο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλήρης ημερών έφυγε από την ζωή ο άνθρωπος που για πολλούς αποτελεί τον «πατέρα του direct marketing».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ευγενική προσφορά από τα Coffee Island Βέροιας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση social media agency βρίσκεται η εταιρεία παιχνιδιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ζυθοποιία αναμένεται να προχωρήσει στην μεγαλύτερη επένδυση που έχει πραγματοποιήσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθώς η παροχή δανείων έως 25.000 ευρώ βρίσκεται στην τελική ευθεία, το σχέδιο νόμου που τέθηκε σε διαβούλευση ασχολείται και με την διαφήμιση αυτών των προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Easy 97,2 αφιέρωσε τις ραδιοφωνικές εκπομπές αλλά και την οnline επικοινωνία του, στο έργο του Make-A-Wish.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ανάπτυξη γενικά η παγκόσμια διαφημιστική αγορά το 2018 σύμφωνα με το τελευταίο ΜAGNA Report.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory