Ενημέρωση μαθητών για το διαδίκτυο από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Πάνω από 1.000 μαθητές συμμετείχαν στις 6 παράλληλες δράσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Τρίπολη και Αττική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 1.000 μαθητές συμμετείχαν στις 6 παράλληλες δράσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Τρίπολη και Αττική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Stoiximan ενισχύει χορηγικά τις διοργανώσεις ποδοσφαίρου και τη λειτουργία των γηπέδων του πρότυπου θεματικού πάρκου στην Μεταμόρφωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργάζονται για μία ακόμα χρονιά και διοργανώνουν ένα μεγάλο διαγωνισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναδείχθηκαν νικήτριες στο spec για τον παγκόσμιο λογαριασμό της αεροπορικής εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα επικοινωνία με κεντρικό μήνυμα «νέα συσκευασία…. ποιότητα ολοφάνερη»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε σημαντικές αλλαγές στη δομή της προχωρά η World Federation of Advertisers
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τις άριστες εργασιακές συνθήκες και πρακτικές της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον απολογισμό έργου για το 2018 παρουσίασε την Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019 «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ανακοινώνοντας τον συνολικό αριθμό των παιδιών και των οικογενειών που στήριξε μέσα από το σύνολο των δράσεων για κάθε παιδί θύμα Βίας, για κάθε παιδί θύμα Εξαφάνισης, για κάθε παιδί με προβλήματα Υγείας και για κάθε παιδί και την οικογένειά του σε κατάσταση Φτώχειας.
Οι 20 πιο κερδοφόροι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι στον κόσμο κατέγραψαν ρεκόρ συνολικών εσόδων ύψους 8,3 δισ. ευρώ το 2017/18.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο rebranding σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Globus BC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα τη βοηθήσει να μετρήσει και να καταλάβει τον αντίκτυπο των εκστρατειών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧάρη σε μεγάλο βαθμό στη σημαντική ανάπτυξη που παρατηρείται στην περιφέρεια Ασία-Ειρηνικός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory