To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Gap: Στην Omnicom ο λογαριασμός media

Gap: Στην Omnicom  ο λογαριασμός media
Η Gap Inc. έχει ενοποιήσει τον media λογαριασμό της και τον έχει αναθέσει στην Omnicom Media Group μετά από review που ξεκίνησε τον Ιανουάριο. Το agency OMG PHD ήταν υπεύθυνο για τις αγορές των offline media.
 Σύμφωνα με τη νέα συμφωνία, η αδελφική εταιρεία OMD θα κατέχει πλέον το λογαριασμό, ο οποίος θα εξυπηρετείται από μια ομάδα ταλέντων και τεχνολογικών πόρων από όλο τον όμιλο. Η ανάθεση καλύπτει όλες τις επωνυμίες της Gap Inc., συμπεριλαμβανομένων των Gap, Banana Republic, Old Navy και Athleta. Η εταιρεία δαπάνησε περίπου 190 εκατομμύρια δολάρια σε media πέρυσι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών COMvergence.
Η αναθεώρηση ακολούθησε το διορισμό του Richard Dickson το 2023 ως προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας. Προηγουμένως ο Dickson ήταν πρόεδρος και Chief Operating Officer της Mattel. Ο Dickson επιβεβαίωσε την απόφαση της ανάθεσης σε εσωτερικό σημείωμα που κοινοποιήθηκε από την εταιρεία.