Coca Cola: Παγκόσμια αλλαγή στο κομμάτι του packaging
Η Coca Cola ανακοινώνει μια μεγάλη παγκόσμια αλλαγή στρατηγικής στο κομμάτι της συσκευασίας, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής "one brand".
Η νέα συσκευασία που θα χρησιμοποιηθεί για το σύνολο του trademark Coca Cola, θα παρουσιάζει τον χαρακτηριστικό «κόκκινο δίσκο» της μάρκας, ο οποίος εμφανίζεται και στη νέα καμπάνια "Taste the Feeling". Η νέα γραφική ταυτότητα ενοποιεί τα Coke, Diet Coke, Coke Zero και Coca Cola Life, ενώ το συγκεκριμένο design θα παρουσιαστεί στα ράφια των καταστημάτων του Μεξικού τον Μάιο και στη συνέχεια θα κυκλοφορήσει σε παγκόσμια κλίμακα μέσα στο 2016 και το 2017. Οι αλλαγές στη συσκευασία δεν θα εφαρμοστούν στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών τουλάχιστον μέχρι την επόμενη χρονιά.
«Η συσκευασία αποτελεί το πιο ορατό και πολύτιμο περιουσιακό μας στοιχείο. Ο κόκκινος δίσκος της Coca Cola έχει καταστεί βασικό στοιχείο της μάρκας. Με την απλή προσαρμογή του στις νέες συσκευασίες, προχωρούμε στο επόμενο στάδιο ενσωμάτωσης της One Brand στρατηγικής και στην ενοποίηση της οικογένειας Coca Cola σε μια νέα οπτική ταυτότητα», ανέφερε μεταξύ άλλων ο chief marketing officer της Coca Cola, Marcos de Quinto.
Για τη δημιουργία της νέας συσκευασίας εργάστηκε η ομάδα Coca Cola Global Design, με τη βοήθεια των design εταιρειών VD (Στοκχόλμη), Tatil (Ρίο), SDL (Στοκχόλμη), Moniker (Σαν Φραντσίσκο), Hey Studio (Βαρκελώνη) και United Design (Σαν Φραντσίσκο).
Η νέα συσκευασία που θα χρησιμοποιηθεί για το σύνολο του trademark Coca Cola, θα παρουσιάζει τον χαρακτηριστικό «κόκκινο δίσκο» της μάρκας, ο οποίος εμφανίζεται και στη νέα καμπάνια "Taste the Feeling". Η νέα γραφική ταυτότητα ενοποιεί τα Coke, Diet Coke, Coke Zero και Coca Cola Life, ενώ το συγκεκριμένο design θα παρουσιαστεί στα ράφια των καταστημάτων του Μεξικού τον Μάιο και στη συνέχεια θα κυκλοφορήσει σε παγκόσμια κλίμακα μέσα στο 2016 και το 2017. Οι αλλαγές στη συσκευασία δεν θα εφαρμοστούν στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών τουλάχιστον μέχρι την επόμενη χρονιά.
«Η συσκευασία αποτελεί το πιο ορατό και πολύτιμο περιουσιακό μας στοιχείο. Ο κόκκινος δίσκος της Coca Cola έχει καταστεί βασικό στοιχείο της μάρκας. Με την απλή προσαρμογή του στις νέες συσκευασίες, προχωρούμε στο επόμενο στάδιο ενσωμάτωσης της One Brand στρατηγικής και στην ενοποίηση της οικογένειας Coca Cola σε μια νέα οπτική ταυτότητα», ανέφερε μεταξύ άλλων ο chief marketing officer της Coca Cola, Marcos de Quinto.
Για τη δημιουργία της νέας συσκευασίας εργάστηκε η ομάδα Coca Cola Global Design, με τη βοήθεια των design εταιρειών VD (Στοκχόλμη), Tatil (Ρίο), SDL (Στοκχόλμη), Moniker (Σαν Φραντσίσκο), Hey Studio (Βαρκελώνη) και United Design (Σαν Φραντσίσκο).