To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WPP: Αύξηση τζίρου με προειδοποιήσεις από τον Sorrell

WPP: Αύξηση τζίρου με προειδοποιήσεις από τον Sorrell
Αύξηση 10,5% στον τζίρο του πρώτου τριμήνου του οικονομικού του έτους, παρουσίασε ο όμιλος WPP, ωστόσο οι πελάτες παραμένουν επιφυλακτικοί.

Αύξηση 10,5% στον τζίρο του πρώτου τριμήνου του οικονομικού του έτους, παρουσίασε ο όμιλος WPP, με συνέπεια αυτός να ανέλθει σε 3,08 δισεκατομμύρια λίρες. Στη μεγάλη αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, ο τζίρος του ομίλου έφτασε στα 451 εκατομμύρια λίρες, αυξημένος κατά 8,2% για τους τρεις μήνες που ολοκληρώθηκαν στα τέλη Μαΐου.

Παρά την ανοδική πορεία πάντως, ο chief executive Sir Martin Sorrell τόνισε πως οι πελάτες παραμένουν, γενικά, επιφυλακτικοί, με το παγκόσμιο ΑΕΠ να είναι κολλημένο στο 3-3,5% και το ενδιαφέρον τους να εστιάζεται στον περιορισμό του κόστους, ώστε να πετύχουν τους στόχους κερδοφορίας.

Σε ότι αφορά τις καθαρές πωλήσεις του ομίλου, αυξήθηκαν κατά 6,7% σε σταθερές συναλλαγματικές τιμές, φτάνοντας στα 2,62 δισ. λίρες. Σε like-for-like βάση και με την εξαίρεση του αντίκτυπου των εξαγορών και των συναλλαγματικών επιρροών, τα ομιλικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 5,1%, ενώ σε σταθερή συναλλαγματική βάση παρουσίασαν βελτίωση 9%, αντικατοπτρίζοντας την αδυναμία της λίρας σε σύγκριση με το δολάριο και το ευρώ.

Επιπλέον, ο Sorrell προειδοποίησε για τις γεωπολιτικές εξελίξεις που μπορεί να προκαλέσει το επερχόμενο βρετανικό δημοψήφισμα.  
TAGS: sorrell, WPP