Δεν "βλέπει" σημαντικές αλλαγές στο 2017 ο Sorrell
Πάντως, ο CEO του WPP δυσκολεύεται να κάνει ασφαλείς προβλέψεις, λόγω του "θολού" πολιτικού περιβάλλοντος σε ΗΠΑ και Ευρώπη.
Παρά την παγκόσμια πολιτική αναταραχή και την αβεβαιότητα των marketers για το μέλλον, ο Martin Sorrell, δήλωσε το 2017 μπορεί να μοιάζει αρκετά στο τρέχον έτος, τουλάχιστον για τον WPP.
"Υπάρχουν ενδείξεις για μια παρόμοια χρονιά με το 2016", δήλωσε ο CEO του WPP, μιλώντας στη Media & Communications Conference της UBS την Τρίτη το πρωί. Πρόσθεσε πως οι executives του WPP θα επανεξετάσουν τα σχέδια για το επόμενο έτος κατά τη διάρκεια των επόμενων δύο εβδομάδων στη Νέα Υόρκη. (Οι προοπτικές του 2016 για τον WPP έκαναν λόγο για αύξηση οργανικών εσόδων και καθαρών πωλήσεων άνω του 3%).
"Ο αντίκτυπος της εκλογής του Trump, είναι δύσκολα κατανοητός" είπε ο Sorrell και πρόσθεσε ότι στο απώτερο μέλλον, ο αντίκτυπος της προεδρίας του Donald Trump δεν είναι ξεκάθαρος. "Δεν ξέρω τι μπορούμε να κερδίσουμε στις ΗΠΑ και τι να χάσουμε σε διεθνές επίπεδο".
Σημείωσε πάντως ότι ένας Κινέζικος όμιλος αποφάσισε πρόσφατα να περικόψει τις επενδύσεις της στις ΗΠΑ. "Οι πολτικές του Trump προκαλούν κάποια προβλήματα στην Κίνα. Μην υποτιμάτε την ευαισθησία των Κινέζων. Αν οι αμερικανικές και κινέζικες σχέσεις επιδεινωθούν, αυτό δεν αποτελεί καλό οιωνό για τις πολυεθνικές στην Κίνα".
Επιπλέον, οι τοπικές κινεζικές μάρκες έχουν γίνει ισχυροί ανταγωνιστές στις πολυεθνικές που έχουν έδρα στις ΗΠΑ, καθώς έχουν μετακινηθεί πέρα από το αρχικό στάδιο της αντιγραφής και έχουν αναπτύξει καλύτερη κατανόηση του branding, είπε.
Σε άλλες περιοχές στον κόσμο, είπε ότι η ψήφος για το Brexit στο Ηνωμένο Βασιλείο "αρχικά είχε περιορισμένη επίδραση στην οικονομία. Θα δούμε τις συνέπειες στο επόμενο έτος".
Επιπλέον, οι επερχόμενες εκλογές στην Ευρώπη θα συνεχίσουν να θέτουν τους mainstream πολιτικούς απέναντι στις λαϊκιστικές δυνάμεις και να δημιουργούν περαιτέρω αβεβαιότητα.
"Ένα αβέβαιο περιβάλλον είναι ο εχθρός της λήψης αποφάσεων, και ένα αβέβαιο περιβάλλον είναι ο εχθρός της ανάπτυξης», δήλωσε ο Sorrell.
Παρά την παγκόσμια πολιτική αναταραχή και την αβεβαιότητα των marketers για το μέλλον, ο Martin Sorrell, δήλωσε το 2017 μπορεί να μοιάζει αρκετά στο τρέχον έτος, τουλάχιστον για τον WPP.
"Υπάρχουν ενδείξεις για μια παρόμοια χρονιά με το 2016", δήλωσε ο CEO του WPP, μιλώντας στη Media & Communications Conference της UBS την Τρίτη το πρωί. Πρόσθεσε πως οι executives του WPP θα επανεξετάσουν τα σχέδια για το επόμενο έτος κατά τη διάρκεια των επόμενων δύο εβδομάδων στη Νέα Υόρκη. (Οι προοπτικές του 2016 για τον WPP έκαναν λόγο για αύξηση οργανικών εσόδων και καθαρών πωλήσεων άνω του 3%).
"Ο αντίκτυπος της εκλογής του Trump, είναι δύσκολα κατανοητός" είπε ο Sorrell και πρόσθεσε ότι στο απώτερο μέλλον, ο αντίκτυπος της προεδρίας του Donald Trump δεν είναι ξεκάθαρος. "Δεν ξέρω τι μπορούμε να κερδίσουμε στις ΗΠΑ και τι να χάσουμε σε διεθνές επίπεδο".
Σημείωσε πάντως ότι ένας Κινέζικος όμιλος αποφάσισε πρόσφατα να περικόψει τις επενδύσεις της στις ΗΠΑ. "Οι πολτικές του Trump προκαλούν κάποια προβλήματα στην Κίνα. Μην υποτιμάτε την ευαισθησία των Κινέζων. Αν οι αμερικανικές και κινέζικες σχέσεις επιδεινωθούν, αυτό δεν αποτελεί καλό οιωνό για τις πολυεθνικές στην Κίνα".
Επιπλέον, οι τοπικές κινεζικές μάρκες έχουν γίνει ισχυροί ανταγωνιστές στις πολυεθνικές που έχουν έδρα στις ΗΠΑ, καθώς έχουν μετακινηθεί πέρα από το αρχικό στάδιο της αντιγραφής και έχουν αναπτύξει καλύτερη κατανόηση του branding, είπε.
Σε άλλες περιοχές στον κόσμο, είπε ότι η ψήφος για το Brexit στο Ηνωμένο Βασιλείο "αρχικά είχε περιορισμένη επίδραση στην οικονομία. Θα δούμε τις συνέπειες στο επόμενο έτος".
Επιπλέον, οι επερχόμενες εκλογές στην Ευρώπη θα συνεχίσουν να θέτουν τους mainstream πολιτικούς απέναντι στις λαϊκιστικές δυνάμεις και να δημιουργούν περαιτέρω αβεβαιότητα.
"Ένα αβέβαιο περιβάλλον είναι ο εχθρός της λήψης αποφάσεων, και ένα αβέβαιο περιβάλλον είναι ο εχθρός της ανάπτυξης», δήλωσε ο Sorrell.