To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Sony: Παγκόσμιο media spec για τα Headphones

Sony: Παγκόσμιο media spec για τα Headphones
Η Sony βρίσκεται σε αναζήτηση εταιρείας, η οποία θα εργαστεί στη δημιουργία παγκόσμιων καμπανιών για τα Headphones που διαθέτει, εν μέσω του αυξημένου ανταγωνισμού που προκαλούν οι Beats By Dre και Bose.

Ο γιαπωνέζικος τεχνολογικός κολοσσός βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με βρετανικές εταιρείες για τη συγκεκριμένη διαδικασία. Η αγορά των headphones κυριαρχείται από τη Beats by Dre, η οποία εξαγοράστηκε από την Apple το 2014. Οι διαφημιστικές της καμπάνιες, τις οποίες υπογράφει η R/GA London, έχουν σαν πρωταγωνιστές αθλητές μεγάλου κύρους. Παράλληλα όμως, και η Bose διαταράσσει τη συγκεκριμένη αγορά, έχοντας μάλιστα προσλάβει σαν δημιουργική συνεργάτιδα τη Grey London από το τέλος της περσινής χρονιάς.

Σημειώνεται πως η DDB Germany χειρίζεται τις επιχειρήσεις καταναλωτικών ηλεκτρονικών της Sony, η οποία ταυτόχρονα αναζητά εταιρεία που θα δημιουργεί καμπάνιες για τις τηλεοράσεις Bravia. Επιπλέον, τον Ιανουάριο η Sony μετακίνησε το μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιων media λογαριασμού στη MediaCom έπειτα από spec.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή, η MediaCom χειριζόταν τα ευρωπαϊκά media για τη Sony Electronics, όπως επίσης και αυτά στις λοιπές αγορές, με εξαίρεση τη Sony Mobile στη Βόρεια Αμερική.
Έτσι, πρόσθεσε στις αρμοδιότητές της στη Sony Electronics στη Βόρεια Αμερική (από τη UM) και τη Sony Mobile στην ίδια αγορά (από την Carat). 
TAGS: Sony