Bacardi: Επιστρέφει η νυχτερίδα στις καμπάνιες
Ένα έμβλημα που είχε εγκαταλείψει για αρκετά χρόνια, από εμπορικής πλευράς, αποφάσισε να επαναφέρει η Bacardi στην πρόσφατη παγκόσμια καμπάνια της, με τίτλο "We Are the Night".
Ο λόγος για τη νυχτερίδα, ένα πλάσμα, που σύμφωνα με την εταιρεία αλκοολούχων, αποτελεί "σημάδι καλής τύχης" στην Κούβα, τη μητρική αγορά του βασικού προϊόντος της εταιρείας (Bacardi rum). Στην τηλεοπτική έκδοση της καμπάνιας που δημιούργησε η BBDO New York, παρουσιάζονται ανθρώπινα όντα σαν πρωταγωνιστές, ωστόσο στο τέλος εμφανίζονται ορισμένες νυχτερίδες να πετούν προς το μέρος του θεατή, πριν εμφανιστεί στην οθόνη το βασικό σύμβολο της μάρκας.
"Θα χρησιμοποιήσουμε το σύμβολό μας με έναν πολύ πιο ισχυρό τρόπο" ανέφερε ο chief marketing officer της Bacardi στη Β. Αμερική και επικεφαλής του Bacardi rum σε παγκόσμια κλίμακα, Mauricio Vergara. Στις έντυπες και ψηφιακές διαφημίσεις θα βρίσκεται σε κεντρικό σημείο, ενώ θα υπάρχουν εκτελέσεις που αποτελεί βασικό πρωταγωνιστή.
Τα τελευταία χρόνια, η Bacardi είχε εγκαταλείψει τη χρησιμοποίηση της νυχτερίδας στις καμπάνιες της και ο Vergara εξήγησε τον λόγο: "Το κάναμε όταν το Bacardi άρχισε να μετακινείται περισσότερο προς τις παραλίες και τα τροπικά σκηνικά. Αν θέλουμε να σχετιστούμε με τη νύχτα και να επιστρέψουμε στις ρίζες μας, τότε δεν υπάρχει καλύτερο σύμβολο από αυτό...".
Ο λόγος για τη νυχτερίδα, ένα πλάσμα, που σύμφωνα με την εταιρεία αλκοολούχων, αποτελεί "σημάδι καλής τύχης" στην Κούβα, τη μητρική αγορά του βασικού προϊόντος της εταιρείας (Bacardi rum). Στην τηλεοπτική έκδοση της καμπάνιας που δημιούργησε η BBDO New York, παρουσιάζονται ανθρώπινα όντα σαν πρωταγωνιστές, ωστόσο στο τέλος εμφανίζονται ορισμένες νυχτερίδες να πετούν προς το μέρος του θεατή, πριν εμφανιστεί στην οθόνη το βασικό σύμβολο της μάρκας.
"Θα χρησιμοποιήσουμε το σύμβολό μας με έναν πολύ πιο ισχυρό τρόπο" ανέφερε ο chief marketing officer της Bacardi στη Β. Αμερική και επικεφαλής του Bacardi rum σε παγκόσμια κλίμακα, Mauricio Vergara. Στις έντυπες και ψηφιακές διαφημίσεις θα βρίσκεται σε κεντρικό σημείο, ενώ θα υπάρχουν εκτελέσεις που αποτελεί βασικό πρωταγωνιστή.
Τα τελευταία χρόνια, η Bacardi είχε εγκαταλείψει τη χρησιμοποίηση της νυχτερίδας στις καμπάνιες της και ο Vergara εξήγησε τον λόγο: "Το κάναμε όταν το Bacardi άρχισε να μετακινείται περισσότερο προς τις παραλίες και τα τροπικά σκηνικά. Αν θέλουμε να σχετιστούμε με τη νύχτα και να επιστρέψουμε στις ρίζες μας, τότε δεν υπάρχει καλύτερο σύμβολο από αυτό...".