To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Προχώρησε σε rebranding το Euronews

Προχώρησε σε rebranding το Euronews
Το διεθνές ανεξάρτητο ειδησεογραφικό κανάλι Euronews προχώρησε σε ανασχεδιασμό της εικόνας του σε συνεργασία με τη brand εταιρεία Lambie-Nairn.

Το διεθνές ανεξάρτητο ειδησεογραφικό κανάλι Euronews προχώρησε σε ανασχεδιασμό της εικόνας του σε συνεργασία με τη brand εταιρεία Lambie-Nairn. Συγκεκριμένα, η Lambie-Nairn ανέλαβε τη δημιουργία ενός σύγχρονου και δυναμικού look για το ενημερωτικό κανάλι που παρακολουθείται περισσότερο από κάθε άλλο στην Ευρώπη, ενώ οι αλλαγές αυτές θα ενσωματωθούν σε όλες τις περιφέρειες μετάδοσης, ώστε να γιορταστεί η διαφοροποίησή του από τους ανταγωνιστές.

Το νέο λογότυπο σχεδιάστηκε με στόχο να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα του μέσου, με τον executive creative director της Lambie-Nairn, Adrian Burton να επισημαίνει: "Ο κόσμος δεν είναι επίπεδος, δεν μιλάμε όλοι την ίδια γλώσσα. Η δουλειάς μας για το Euronews αντικατοπτρίζει μια δυναμική ματιά του κόσμου μας σε 360 μοίρες".

Από την πλευρά του, ο programme marketing director Grégory Samak στάθηκε στην ανάγκη του καναλιού να προσελκύσει νέα κοινά: "Διαθέτουμε πλέον μια δυναμική ταυτότητα που θα βοηθήσει το Euronews να διατηρήσει τη θέση του, σαν το ενημερωτικό κανάλι με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην Ευρώπη".